سرپرست اداره صمت مهاباد

تجهیز ۹۵ نانوایی در مهاباد به سیستم دوگانه سوز

در سال جاری 850مورد بازرسی مشترک در حوزه آرد و نان شهرستان صورت گرفت

مهاباد/بالویز/ وجود سیستم دوگانه سوز شدن نانوایی ها در زمان بحران می تواند در راستای رفع مشکل پخت نان باشد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد” با اعلام این خبر،گفت:در حال حاضر در شهرستان مهاباد ۹۵ نانوایی به سیستم دوگانه تجهیز شده‌ است 

” حامد رمضانی” با اشاره به اینکه نانوایی هایی سطح شهرستان نیز باید هرچه زودتر نسبت به تجهیز دوگانه سوز شدن اقدام کنند،افزود:در پنج ماه گذشته سال جاری ۳۵۰ پرونده برای نانوایان متخلف در مهاباد تشکیل شده است و بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جریمه برای متخلفان در پی داشته است.

سرپرست اداره صمت مهاباد،تصریح کرد:از ۲۹ مرداد ماه سال جاری ۸۵۰مورد بازرسی مشترک در حوزه آرد و نان شهرستان صورت گرفت که برای ۳۵۰ نانوایی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است .

“حامد رمضانی”با تأکید بر برخورد جدی با متخلفان،عنوان کرد: شهروندان هر گونه تخلف را به سامانه خبری ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ اداره صمت و یا شماره تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۵ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف اطلاع دهند.

به گزارش سایت خبری بالویز؛افت فشار شبکه گاز کشور به واسطه سرمای شدید روزهای گذشته،ضرورت تکمیل زیرساخت‌های وابسته به رفاه مردم در روزهای بحرانی از جمله مجهزشدن نانوایی‌ها به سوخت دوم را جدی‌تر از همیشه کرده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۰/۲۸-۰۶:۰۵:۱۵/خبر۳۵۵۵/کدخبر۱۷۱۱۴/چ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)