رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان

تعداد فوتی‌های انفجار گاز در بوکان به ۶ نفر رسید 

هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نیست

مهاباد / بالویز/ رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از افزایش تعداد فوتی‌های حادثه انفجار گاز در این شهر به ۶ نفر خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز”رسول معروفی” اظهار کرد:تاکنون اجساد ۶ نفر شامل ۲ کودک، ۲ مرد و ۲ زن که همگی اعضای یک خانواده بودند از زیر آوار بیرون آورده شده و سه مجروح این حادثه نیز برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: یکی از ماموران آتش نشانی نیز هنگام آوار برداری دچار مصدومیت شد که بلافاصله از سوی امدادگران برای مداوا به بیمارستان شهیدقلی‌پور بوکان اعزام شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: بخش زیادی از آواربرداری این منزل مسکونی انجام شده اما برای اطمینان بیشتر تا اتمام آواربرداری این واحد مسکونی تخریب شده، عملیات امداد و نجات ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد:پس از وقوع این حادثه، ۱۵ نفر از نیروهای آتش نشانی از چهار ایستگاه به محل اعزام شده و تعدادی از نیروهای ذخیره نیز برای کمک به امدادگران فراخوانده شدند.

معروفی در خصوص علت اصلی این حادثه اعلام کرد:هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نیست و کارشناسان شرکت گاز در حال بررسی علت آن هستند اما شرایط و شیوه تخریب ساختمان شبیه انفجار گاز است.

پس از وقوع حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در کوچه بهار خیابان ورزش بوکان روبه‌روی میدان فوتبال وحدت این شهر شمار زیادی از شهروندان برای کمک رسانی به حادثه دیدگان خود را به محل رسانده و باعث ایجاد ترافیک و ازدحام جمعیت شدند.

بوکان با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار ایستگاه آتش‌نشانی با ۴۰ نیروی امدادگر و آتش نشان است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۰/۲۳ -۰۹:۱۵:۴۸/خبر۳۵۵۰/کدخبر۱۷۰۹۳/ج