رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد

ثبت‌نام سی‌وپنجمین دوره فیلم‌سازی در مهاباد آغاز شد

به دانش آموختگان این دوره از سوی انجمن سینمای جوانان ایران گواهینامه معتبر اهدا می‌شود

مهاباد /بالویز/ رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت:ثبت‌ نام علاقه مندان به فیلم و سینما برای سی‌ و پنجمین دوره آموزشی بلندمدت فیلم‌سازی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز”رحیم بایزیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند از امروز تا ۲۷ آبان با مراجعه به دفتر انجمن سینمای جوانان مهاباد، برای شرکت در این دوره که شامل ۴۰۰ ساعت آموزش در زمینه‌های مختلف مربوط به سینما است، ثبت نام کنند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،افزود:علاقمندان به شرکت در این دوره پس از قبولی در آزمون ورودی که به صورت سراسری برگزار می‌شود،در کلاس‌های عملی حضور پیدا کرده و زیر نظر اساتید مجرب و توانمند عرصه فیلم آموزش می‌بینند.

“بایزیدی” عنوان کرد:در این دوره بلند مدت که حدود هفت ماه طول می‌کشد، هنرجویان با دروس مختلفی از جمله آشنایی با سینما، تدوین، کارگردانی، فیلم نامه نویسی و صدابرداری آشنا می‌شوند.

وی اظهار کرد:به دانش آموختگان این دوره از سوی انجمن سینمای جوانان ایران گواهینامه معتبر اهدا می‌شود و برای گرفتن تسهیلات ساخت فیلم نیز مورد حمایت این انجمن قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد:هنرجویان این دوره باید حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال سن داشته باشند و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۳۷۶۵ انجمن سینمای جوانان مهاباد تماس بگیرند.

“بایزیدی” با اشاره به فعالیت‌های این انجمن در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: امسال ۲ دوره عکاسی، هفته فیلم و عکس و یک دوره فیلم سازی تعاملی در انجمن سینمای جوانان مهاباد دایر شد که با استقبال خوب علاقمندان روبرو بود.

به گزارش بالویز؛انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین و عکاسی را آموزش داده و هم اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است./ایرنا

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۸/۱۵-۰۱:۰۸:۴۹/خبر ۳۴۹۲/کدخبر۱۶۸۵۶/ی