فرماندار مهاباد

پرداخت گندمکاران در اولیت قرار گیرد

در این مدت 50 درصد از مطالبات کشاورزان به مبلغ 526 میلیارد تومان پرداخت شده است.

مهاباد/بالویز/فرماندار مهاباد گفت:پرداخت گندمکاران این شهرستان باید به موقع پرداخت شود.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”امیر قادری”در جلسه شکر گذاری برداشت گندم که در سالن کانون فجر این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:مطالبات گندمکاران باید به موقع و در هنگام تحویل گندم به این قشر زحمت کش پرداخت شود.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان افزود:کشاورزان،مطالبات و خواسته‌ها و دغدغه های خود را در راستای بهبود وضعیت معیشت و بهره وری بیان کنند.

وی ادامه داد:ارائه تسهیلات و ارتقای امکانات و ادوات برای کارایی و تولیدات بیشتر به تولیدکنندگان این محصول استراتژیک در دستور کار قرار داد.

“قادری” تصریح کرد:با توجه به خرید تضمینی ۴۶ هزار تن گندم مازاد از کشاوران در سال جاری،انتظار داریم برای سال‌های آینده میزان گندم بیشتری از کشاورزان خریداری شود.

در این جلسه رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان مهاباد اظهار داشت:از آغاز خرید گندم تاکنون از طریق سایت سیپای یک، ۴۶ هزارتن بصورت خرید توافقی، هفت هزار و ۲۰۰ تن توسط آرد قزل دشت و یکهزار و ۵۰۰ تن نیز به عنوان بذر خریداری شده است.

مازوجی افزود:در این مدت ۵۰ درصد از مطالبات کشاورزان به مبلغ ۵۲۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی،با بیان اینکه کار خرید گندم تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت،عنوان کرد:امسال ازحدود ۵۰ هزار هکتار از زمینهای زیرکشت گندم در این شهرستان ۸۵ هزارتن محصول برداشت شده است.

به گفته مدیر شرکت غله مهاباد از ابتدای خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از ۵۵ هزار تن از این محصول خریداری شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال،۱۴۰ درصد افزایش دارد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۶/۳۰-۰۱:۵۵:۲۵/خبر ۳۴۵۵/کدخبر۱۶۶۹۵/چ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)