استاندار آذربایجان غربی

رویکرد دولت سیزدهم،عدالت محوری و توازن است

عزم دولت سیزدهم در واقع خدمت رسانی به مردم و پیشرفت و آبادانی است.

مهاباد/بالویز/استاندار آذربایجان غربی گفت: رویکرد دولت سیزدهم بر محور عدالت و توازن در تمامی استان های کشور است.

به گزارش سرویس سیاسی،اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”محمد صادق معتمدیان” درسفر دو روزه خود به شهرستان مهاباد در جمع مردم گوگ تپه اظهار داشت:با روی کار آمدن دولت سیزدهم رئیس جمهور تمامی استانهای کشور را بازدید و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کرد.

استاندارآذربایجان غربی افزود:پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای در مناطق محروم و مرزی کشور انجام شده است و اکثریت مردم از زیرساخت های رفاهی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: در بسیاری از روستاهای چند خانوار مردم از نعمت برق برخوردار هستند و این خدمات در دولت سیزدهم با سرعت بیشتری در حال انجام شدن است.

مقام عالی استان تصریح کرد:افتتاح پروژه های دولتی در حال چشمگیری رو به افزایش است و حرکت عمران و آبادانی در روستاها و تلاش برای توسعه و رفع محروم زدایی با شتاب بیشتری در حال انجام شدن است. 

“معتمدیان “عنوان کرد:هدف از سفرهای به شهرستان علاوه بر بررسی مشکلات مردم ، عقب افتادگی تاریخی مناطق را باید شناسایی کرد و برای رفع این عقب افتادگی و محرومیت نیاز به هم افزایی است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه عزم دولت سیزدهم در واقع خدمت رسانی به مردم و پیشرفت و آبادانی است،اضافه کرد:با شناسایی ظرفیت های بالقوه و استفاده از آنها می توانیم شاهد رشد توسعه در تمامی حوزه های مختلف باشیم.

وی گفت:یکی از اولیت های ما در استان حذف مدارس های کانکسی،ارتقاء فضای آموزشی،بازسازی و مقاوم سازی مدارس و تقویت زیر ساخت های آموزشی است .

“محمد صادق معتمدیان” یادآور شد:از مطالبات به حق مردم استفاده از تامین آب شرب بهداشتی است که با برنامه ریزی هایی انجام شده و با طرح آب رسانی به ۱۴۱ روستای شهرستان این مطالبه تحقق خواهد یافت.

به گزارش سایت خبری بالویز؛استاندار علاوه بر این نشست با جمعی از شهروندان ،نخبگان،تولید کنندگان،دیدار با خانواده شهدا،بازدید از خانه کودکان و نوباوگان ژین مهاباد،شهرک صنعتی و با مردم شهر خلیفان نیز دیدار کرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۶/۱۸-۰۱:۲۵:۱۰/ خبر۳۴۴۰/کدخبر۱۶۵۷۲/ج