به مناسبت هفته دولت

چهار طرح عمرانی،خدماتی،ورزشی در مهاباد افتتاح شد

پروژه کمربندی داشامجید مهاباد با 120 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

مهاباد/بالویز/در ششمین روز از هفته دولت ۴ طرح عمرانی،خدماتی،ورزشی در مهاباد با حضور مسولان در مناطق مختلف این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”پروژه کمربندی داشامجید مهاباد با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

شهردار مهاباد در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه طی پنج سال گذشته فعال بوده که در دوره چهارم شورا حدود ۵۰ میلیارد ریال و دوره ششم هم ۷۰ میلیارد ریال برای اتمام آن هزینه شده است.

“بابک رستم پور” افزود:طول پروژه کمربندی داشامجید ۶۷۰ متر و عرض آن ۱۸ متر است که ۳۳۰ مترمکعب تسطیح و رگلاژ در مسیر پیاده روها صورت گرفته است.

سه طرح مخابراتی به مناسبت هفته دولت در مهاباد افتتاح شد.

رئیس اداره مخابرات مهاباد،اظهارداشت:تعویض دکل شبکه ارتباطات سیار جهت بهبود پوشش اینترنتی شهرستان با ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

“کاوه ابوبکری” اضافه کرد: راه اندازی یک دستگاه کافوی نوری در کوی دانش با ۱۰ میلیارد ریال هزینه از دیگر پروژه قابل افتتاح طی هفته دولت است که به نمایندگی از سایر طرح های بخش مخابراتی به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: طرح FTTH روناس مهاباد به طول ۸۰۰ متر و سه میلیارد ریال هزینه در راستای ارتقای سرعت اینترنت اهالی منطقه افتتاح شد.

طرح توسعه مجموعه ورزشی کامیار با ۴۰ میلیارد ریال هزینه در مهاباد افتتاح شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد،اظهار کرد:فاز دوم طرح ورزشی مجموعه سالن های کامیار در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع توسط بخش خصوصی آماده بهره برداری شده است.

“قرنی مصطفی پور” بیان کرد: فاز نخست این طرح نیز در سال ۱۳۹۹ با ۶۰ میلیارد ریال هزینه شامل سالن های چمن مصنوعی به بهره برداری رسیده بود.

هشت طرح برق رسانی با ۷۲۲ میلیارد ریال در مهاباد به بهره برداری رسید.

رییس شرکت توزیع برق مهاباد، گفت: طرح رفع ضعف ولتاژ شهری و روستایی با ۲۲ میلیارد ریال و طرح توسعه فیدر و بالابردن سطح قدرت مانور شبکه برق به طول هشت کیلومتر با ۲۸ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

“جلال زایر” اضافه کرد: همچنین طرح توسعه شبکه شهری جهت تامین برق متقاضیان جدید با ۴٫۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید‌.

وی از افتتاح طرح تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار طی هفته دولت خبرداد و گفت: ۴۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف طی یک ساله گذشته با ۱۷۷ میلیارد ریال تکمیل شده و عملیات تعویض ۳۲ کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

“زایر” بیان کرد: احداث ۸۸ پست هوایی برای تامین برق مراکز صنعتی، تولیدی و چاه کشاورزی با ۱۵۵ میلیارد ریال طی هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت خبری بالویز؛به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، امسال ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی با هزینه بیش از ۹ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۶/۰۸-۰۲:۱۸:۱۲/ خبر ۳۴۲۸/کدخبر۱۶۵۱۳/س