به مناسبت هفته دولت

در اولین روز هفته دولت سه طرح مختلف در مهاباد به بهره برداری رسید

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال 41 طرح عمرانی و اقتصادی با هزینه بیش از 9 هزار و 360 میلیارد ریال در مهاباد افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

مهاباد/بالویز/ به مناسبت هفته دولت،طرح گردشگری،کشاورزی و آموزشی در مهاباد افتتاح شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”در مراسم اولین روز هفته دولت،طرح بوم گردی روستای عیسی کند با ظرفیت ۹۵۰ نفر در سال با چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد در حاشیه افتتاح طرح بوم گردی گفت:با افتتاح این طرح مجموع طرح های گردشگری به چهار واحد رسید،که به طور میانگین هر واحد امکان پذیرش پنج نفر در روز را دارد.

“ناصر صدفی” اضافه کرد: از مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح؛۴ میلیارد ریال آورده شخصی توسط سرمایه گذار و ۸۰۰ میلیون ریال هم تسهیلات بانکی از طرف میراث فرهنگی بوده است.

طرح کانال آب رسانی روستای کلیجه افتتاح شد

رییس اداره جهاد کشاورزی مهاباد گفت: طرح کانال آبرسانی به اراضی کشاورزی با بیش پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در روستای کلیجه از توابع بخش مرکزی به بهره برداری رسیده است.

“پیره باب” اضافه کرد: ۷۰ هکتار از اراضی این منطقه از طریق این کانال بتنی تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفته که دبی آن در فصل پر آبی به ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلی متر خواهد رسید.

افتتاح آموزشگاه خیاطی بانوان در مهاباد 

رییس اداره فنی و حرفه ای مهاباد گفت: آموزشگاه خیاطی بانوان به همت بخش خصوصی و با هزینه ۱۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

“محمود کریم دخت” با بیان اینکه افتتاح این آموزشگاه برای ۱۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است، گفت: در این مرکز هنر خیاطی در گرایش های مختلف و صنایع دستی به هنرآموزان آموزش داده خواهد شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی با هزینه بیش از ۹ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۶/۰۳-۰۵:۱۸:۵۵/ خبر ۳۴۱۸/کدخبر۱۶۴۷۲/پ