مدیر آموزش و پرورش مهاباد

در کنکور سراسری ۲۷ دانش آموز مهابادی رتبه سه رقمی کسب کردند

کنکور یکی از میدان‌های بزرگ علمی است

مهاباد/بالویز/در کنکور سراسری امسال ۲۷ دانش آموز مهابادی موفق به کسب رتبه های سه رقمی شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”مدیر آموزش و پرورش مهاباد” با اعلام این خبر اظهار داشت:در رقابت کنکور امسال ۲۷ نفر از دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب رتبه زیر هزار و ۶۵ نفر هم موفق به کسب رتبه زیر ۳ هزار شده اند.

“کریم سلیمانی” با تأکید بر اینکه این تلاش برای خانواده‌ها و جامعه فرهنگیان مهاباد سبب خوشحالی و افتخار است، یادآور شد:این دانش آموزان با توجه به داشتن هدف و برنامه ریزی و امیدواری را رمز موفقیت برای پشت کنکوری‌ها می‌دانند.

وی افزود:قدردانی از رتبه‌های برتر و سپاس‌گذاری از تلاش خانواده‌های آنها سبب افتخار بوده و برای الگوبرداری دیگر دانش‌آموزان مهم است.

“سلیمانی “تصریح کرد: کنکور یکی از میدان‌های بزرگ علمی است و همچنین در راستای قدردانی از زحمات این دانش آموزان و ترغیب سایر دانش آموزان با حضور مسئولان شهرستان از نفرات برتر در کنکور سراسری تجلیل و قدردانی می‌شود.

به گزارش سایت خبری بالویز؛کنکور سراسری ۱۴۰۱ در رشته هنر روز چهارشنبه هشتم تیرماه، رشته ریاضی و انسانی در روز پنجشنبه ۹ تیرماه، رشته تجربی در روز جمعه ۱۰ تیرماه و نهایتا رشته زبان در روز شنبه ۱۱ تیرماه در ۱۶ شهرستان آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۵/۲۲-۰۶:۳۸:۴۹/خبر۳۴۰۴/کدخبر۱۶۴۰۹/ش