تجلیل و تقدیر

شهردار و اعضای شورای اسلامی مهاباد از خبرنگاران تجلیل کردند

با توجه به مشکلات فراوان در شهرداری در پنج ماهه سال جاری 87درصد بودجه در این شهرستان تحقق یافته است

مهاباد/بالویز/اعضای شورای اسلامی و شهردار مهاباد به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،سایت خبری بالویز؛به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات تالار وحدت شهرداری مهاباد از اصحاب رسانه های ملی و محلی این شهرستان با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد،اظهار داشت:رسانه های باید مشکلات مردم را منعکس کنند تا برای رفع و تعدیل مشکلات اقدامی صورت گیرد.

“آرش شهابی” افزود:رسانه ها به عنوان مشاوره های افتخاری نقش اساسی در رفع و انعکاس مشکلات حوزه شهری دارند و رصد و بارتاب مطالبات شهروندان می تواند موجب خدمات رسانی بهتر شهرداری در حوزه عمران شهری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد با اشاره به اینکه شوراء از بدنه مردم است،عنوان کرد:مطالبات قانونمند ، عدالت محوری در نقاط مختلف شهر و ارتباط و گفتمان با شهروندان از وظایف شورا و شهرداری است.

“شهابی”تصریح کرد:رسانه ها با توجه به رسالت خطیر خود باید نقاط ضعف و قوت عملکرد خدمات شهری را بازتاب دهند به طوری که رسالت آنها مبتنی بر جلب اعتماد و ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه باشد.

وی شهروندان را بزرگترین سرمایه اجتماعی بیان کرد و اضافه کرد:هدف هر کدام ما در حوزه های مختلف شهرستان خدمت رسانی و پیگیری مشکلات مردم و ایجاد تعادل است که خوشبختانه در این مدت اقدامات قابل توجهی در شهرستان انجام شده است.

“بابک رستم پور”شهردار مهاباد در این مراسم با بیان اینکه مدیریت شهری دارای خدمات متنوع است،گفت:انعکاس مطالبات مردم برعهده رسانه ها است و این رسالت سخت فقط در حوزه خدمات شهرداری نیست و شهروندان ار همه رسانه ها انتظار انعکاس مطالبات را در حوزه های مختلف فرهنگی،ورزشی،اجتماعی و اقتصادی دارند.

شهردار مهاباد،یادآور شد:با توجه به مشکلات فراوان در شهرداری در پنج ماهه سال جاری ۸۷درصد بودجه در این شهرستان تحقق یافته است و امیدواریم تا نیمه اول آبان پروژها اجرا شده را به اتمام رسانیم.

“رستم پور”افزود:خود را متعهد و مسئول در برابر مردم می دانیم و برای خدمات رسانی به شهروندان مهابادی با همیاری اعضای شورای اسلامی آنچه در توان داریم تلاش می کنیم در انجام وظیفه محوله،مشکلات حوزه عمرانی و خدمات شهرستان را به حداقل برسانیم.

دراین جلسه تعدادی از خبرنگاران مشکلات حوزه خبرنگاران و خبر را بیان کردند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۵/۲۰-۰۵:۴۵:۱۸/ خبر۳۴۰۲/کدخبر۱۶۴۰۱/پ