پیام تبریک

پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی هستند‌.

مهاباد/بالویز/فرماندار ویژه مهاباد در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز؛در این پیام آمده است:درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و آگاهی را گرامی می دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی گیرند.

۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.

قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی هستند‌.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهرستان مهاباد، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، آگاه سازی و اطلاع‌رسانی خدمات دولت تشکر و

قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۵/۱۸-۰۷:۰۰:۰۰/ خبر۳۴۰۰/ کدخبر۱۶۳۹۳/س