اجتماعی،اقتصادی

کشف و ضبط محموله قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی ولوازم جانبی موبایل در مهاباد

برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مهاباد/بالویز/محموله قاچاق لوازم آرایشی و لوازم جانبی موبایل در مهاباد کشف شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”فرمانده انتظامی مهاباد” از توقیف ۲ دستگاه خودروی سواری و کشف محموله قاچاق لوازم آرایشی و لوازم جانبی گوشی موبایل به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر گفت: ماموران ایست و بازرسی دارلک مهاباد حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و سمند به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از خودروهای مذکور، ۵۹ هزار و ۴۹۱ قلم لوازم آرایشی و ۱۳۸ قلم انواع لوازم جانبی گوشی موبایل قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

“سرهنگ توحیدی”ادامه داد:در این راستا ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین از کشف ۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در این شهرستان خبر داد.

“سرهنگ محمد توحیدی” گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، با کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در سطح شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و شناسایی محل ، از مخازن دپو شده در محل مورد نظر۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش ۶۶۰ میلیون ریال که برای قاچاق در این مکان نگهداری می شد کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه عده‌ای افراد سودجو و فرصت طلب با قاچاق سوخت باعث به وجود آمدن مشکلاتی در سوخت رسانی به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای می‌شوند، گفت: به این افراد هشدار می دهیم که مطمئن باشند پلیس تمام فعالیت‌های مجرمانه را زیر نظر دارد و در کمترین زمان ممکن به سراغ مجرمان رفته و آنها را به دست قانون می‌سپارد‌.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۵/۰۴-۰۶:۱۵:۵۷/ خبر۳۳۸۴/کدخبر۱۶۳۲۵/س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)