۴۱ تکنولوژی نسل چهارم موبایل در استان کردستان نصب و راه اندازی شده است

مهاباد- بالویز (سفیر) – مدیر مخابرات استان کردستان از نصب و راه اندازی ۴۱ تکنولوژی نسل چهارم موبایل جهت توسعه صنعت مخابرات در استان کردستان خبر داد به گزارش پایگاه خبری ” بالویز” آزاد حکمت با بیان اینکه اجرای پروژه فاز ۸ توسعه همراه اول که به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های مخابراتی […]

مهاباد- بالویز (سفیر) – مدیر مخابرات استان کردستان از نصب و راه اندازی ۴۱ تکنولوژی نسل چهارم موبایل جهت توسعه صنعت مخابرات در استان کردستان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری ” بالویز” آزاد حکمت با بیان اینکه اجرای پروژه فاز ۸ توسعه همراه اول که به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های مخابراتی کشور در پیشران توسعه صنعت ارتباطات محسوب می شود ،گفت: در منطقه کردستان،۴۱ تکنولوژی نسل چهارم موبایل با سرمایه گذاری ۱۲۳میلیارد ريال در سطح استان نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات استان کردستان ،افزود: توسعه فیبر برای توسعه سایت های نسل سوم و چهارم و بالاتر و ایجاد پهنای باند کافی داخل مراکز برای پشتیبانی از سایت ها، از مهم ترین کارهای شرکت مخابرات ایران وهمسو با آن در استان برای اجرا و تحقق چشم انداز توسعه فاز ۸ می باشدو اجرای دقیق فاز۸ همراه اول ، این مجموعه را به مهم ترین و بزرگترین پیشران تحول دیجیتال برای مشتریان کلان وخانگی تبدیل خواهد کرد.

وی همچنین اظهار داشت : برحسب برنامه های تعیین شده برای توسعه و ارتقا زیر ساخت های حوزه ارتباطات سیار، ۴۱ تکنولوژی نسل چهارم همراه اول در کمتر از ۴۰ روز در ۴۱ سایت شهری در شهرستانهای بانه، بیجار، سنندج، دیواندره،کامیاران، سقز ، قروه و مریوان نصب و راه اندازی شده است.

حکمت ادامه داد: توسعه کیفیتِ ارتباطات موبایلی در راههای مواصلاتی اصلی سطح استان، پوشش نسل های جدید اینترنت همراه،افزایش کیفیت خدمات همراه اول و … از جمله مزایای اجرای این پروژه برای مشتریان کردستانی می باشد.
وی به برنامه های مخابرات منطقه کردستان تا پایان سال جاری در این حوزه اشاره داشت و گفت: در مرحله بعدی اجرای توسعه فاز ۸ ، نصب و راه اندازی بیش از ۴۰ تکنولوژی نسل چهارم در دست اقدام است که با انجام این کار خدمات موبایل نیز بیش از پیش در دیگر نقاط استان ارتقاء و بهبود خواهد یافت.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: در راستای ارتقاء و افزایش بهبود خدمات به مشتریان از ابتدای سال جاری تاکنون یک سایت جدید در بانه و سه سایت جدید نیز در شهرستان سنندج با سرمایه گذاری ۴۸ میلیارد ريال نصب و راه اندازی و سه سایت تکنولوژی نسل چهارم دیگر نیز در سطح استان با سرمایه گذاری نه میلیارد ریال ارتقا داده شده است.

گفتنی است در حال حاضر دو میلیون و ۱۶۲ هزار ۷۴ شماره همراه اول با ضریب نفوذ ۱۲۱ درصد در قالب شماره های اعتباری ودائمی در استان مشغول بکار هستند.

مهاباد- پایگاه خبری بالویز- ۹۸/۱۰/۳۰