اجتماعی،اقتصادی

کشف و ضبط سیگار و کود شیمایی قاچاق در مهاباد

شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از کشف و ضبط ۱۰ هزار نخ سیگار و ۱۲تن کود شیمایی قاچاق در مهاباد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر اظهار داشت:۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۸۰میلیون ریال و ۱۲ تن کود شیمایی قاچاق به ارزش ۶۰۰میلیون توسط نیروهای انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مهاباد،افزود:در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۳ نبوت حین گشت زنی در سطح شهر به ۲ دستگاه سواری سمند مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند. 

“سرهنگ محمد توحیدی”عنوان کرد:ماموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده موفق به کشف ۷ کارتن توتون و ۱۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند که برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد:در همین رابطه ۲ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین گفت:ماموران ایست و بازرسی دارلک مهاباد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

“سرهنگ محمد توحیدی” تصریح کرد:در بازرسی از خودروی مذکور، ۲۴۰ کیسه ۵۰ کیلویی جمعا ۱۲ تن کود شیمیایی قاچاق کشف شد و برابر اعلام کارشناسان امر ارزش محموله کشف شده ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت:در این راستا یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.

“سرهنگ توحیدی” یادآورشد:شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۴/۱۹-۰۷:۴۵:۲۱/خبر ۳۳۶۷/کدخبر ۱۶۲۵۹/ی