فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی

هدف دشمن در جنگ روایت ها ،عوض کردن جای حق و باطل است

برای خدمت به مردم علاوه در کنار مردم بودن،باید از قلب ها وارد شد و این رمز موفقیت است.

مهاباد/بالویز/فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی،گفت:دشمن در جنگ روایت ها با هدف بیان حقایق دروغین برای نسل جوان در حال شبیخون است .

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز”حبیب شهسواری” در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه مهاباد که در سالن طلایی این شهرستان با حضور مسئولین شهرستانی و مردم فهیم این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:هدف ما در جنگ روایت ها این است که نسل جوان و آینده را با حقایق های امروزی آشنا و نگذاریم دشمن در اهداف از پیش تعیین شده خود پیروز شود.

فرمانده سپاه شهدای استان با اشاره به اینکه عده ای در آنسوی مرزها می خواهند داشته های غنی ما را برای نسل جوان ساده تلقی کنند،افزود:تلاش ما این است که در این جنگ رسانه ای و تبلیغاتی دشمن کاری کنیم که مرزها فکری و توان نسل جدید را یاری کنیم و با آگاه سازی و روایت های درست و اندیشه های متفکرانه ،به افق پیش رو آگاهی ببخشیم.

“سردار شهسواری ” تصریح کرد:رسانه های معاند با تعریف از تاریخ گذشته ،طاغوت را چراغ روشن بیان می کنند اما این دروغی بیش نیست زیرا با استفاده از فضای رسانه ای که در اختیار دارند می خواهند این را به جوانان قالب کنند.

فرمانده سپاه استان،با بیان اینکه رمز پیروزی در جامعه اسلامی،اتحاد و همبستگی است،عنوان کرد:دشمنان با سم پاشی که طراحی کرده است در صدد اختلاف بین اهل تشیع و تسنن هستند و با شیوه اختلاف پراکنی می خواهند تفرقه بیندازند پس برای ایستادگی نیاز به اتحاد و همبستگی است.

“سردار شهسواری”ادامه داد:برای خدمت به مردم علاوه در کنار مردم بودن،باید از قلب ها وارد شد و این رمز موفقیت است.

 

هرجا نیاز بوده “سپاه”ورد پیدا کرده است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،دراین مراسم اظهار کرد: نیروی سپاه علاوه بر نقش یک نیروی امنیتی و نظامی دارای نقش ارزشمند دیگری با عنوان سازندگی است.

“امیر قادری”تشریح کرد:سپاه علاوه بر نقش سازندگی در  بحث محرومیت زدایی نقش آفرین بوده است و هرجا نیاز بوده ،ورود پیدا کرده و نقش کلیدی داشته است.

فرماندارمهاباد،اضافه کرد:ارتباط با لایه های ضعیف جامعه می تواند موجب موفقیت مسئولین نظام باشد.

 

مسئول باید برای هر پستی جایگزین تربیت کند

امام جمعه مهاباد در این مراسم ،گفت:مسئولین باید در سطح بالاتری ظاهر شوند و نیاز است برای هر پستی چند نفر را برای جایگزین خود تربیت کند.

“ماموستا عبدالسلام امامی”افزود:مسئولین باید در راستای خدمت گذاری صادق و خود را از هر نوع جناح بندی بپرهیزند و با مردم زندگی کند و اهل گذشت و بخشش باشد.

امام جمعه مهاباد،با اشاره به اینکه توان در اسلام نقش بازدارندگی دارد نه تهاجم تصریح کرد:دشمن با داشتن امپراطوری رسانه ای در صدد تضعیف و ناامیدی در جامعه است اما مردم  با عزت و اقتدار پای کار و نظام هستند و در مسیر ولایت  و آرمان های انقلاب گام بر می دارند.

درپایان مراسم “سرهنگ نوروزی” به عنوان فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع)سپاه مهاباد معرفی و از خدمات “سرهنگ نقشی”تقدیر بعمل آمد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۴/۱۵-۰۶:۲۵:۴۸/ خبر ۳۳۶۱/کدخبر ۱۶۲۳۳/چ

 

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)