رئیس دادگستری مهاباد

امکان برگزاری ملاقات الکترونیکی زندانیان با خانواده‌‌‌ها در مهاباد فراهم شد

مهاباد پس از از مرکز استان بالاترین مبلغ جمع آوری شده برای گلریزان زندانیان را دارد

مهاباد/بالویز/رئیس دادگستری مهاباد،از پیشرفت خدمات قضایی الکترونیک و فراهم شدن امکان ملاقات الکترونیک زندانیان با خانواده‌‌‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”جواد بنایی” با اشاره به این خبر اظهار داشت:برای اولین بار در استان،سیستم ملاقات الکترونیکی نیز در زندان‌های این شهرستان راه اندازی شد، که زندانیان می‌توانند به صورت الکترونیکی با خانواده های خود ملاقات داشته باشند.

رئیس دادگستری مهاباد،افزود:برای نخستین بار در استان در زمستان سال گذشته این زیر ساخت برای زندانیان فراهم شد.

“بنایی” تصریح کرد:هدف از راه اندازی کاهش مشکلات متعدد و طولانی بودن مسیرها از سایر شهرستان ها جهت ملاقات عمومی با زندانیان بود که با ایجاد ملاقات الکترونیکی این مشکلات مرتفع شد.

رئیس دادگستری مهاباد با اشاره به اینکه در جشن گلریزان در این شهرستان ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان جمع آوری شد،عنوان کرد:با جمع آوری این مبلغ زمینه آزاد سازی ۵ زندانی غیر عمد فراهم شد.

وی تصریح کرد:مهاباد پس از از مرکز استان بالاترین مبلغ جمع آوری شده برای گلریزان زندانیان را دارد که باید از این ظرفیت خیرین قدردانی شود.

رئیس دادگستری شهرستان مهاباد،همچنین از راه‌اندازی دفتر خدمات قضایی در زندان مهاباد خبر داد و گفت:این موضوع بسیار به زندانیان کمک کرده و آنها می توانند از طریق این دفتر از روند رسیدگی پرونده خود مطلع شوند.

وی اضافه کرد:همچنین واحدهای قالیبافی و صنایع دستی در زندان راه اندازی شده و تلاش می شود تا در زندان برای زندانیان اشتغالزایی فراهم شود تا آنها پس از آزادی بتواند درآمدزایی کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۴/۰۸-۰۶:۵۸:۱۲/ خبر ۳۳۵۴/ کدخبر۱۶۲۰۲/چ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)