رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد

نشان طلای مسابقات قهرمانی شنا،بر گردن نابغه ورزشی مهاباد

شاهو محمدی در این مسابقات و در ماده ١٠٠ متر آزاد، کلاس S14 موفق به کسب مقام نخست و نشان طلا شد.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد،گفت:نابغه شنای ورزشی مهاباد نشان طلای مسابقات شنا قهرمانی کشور را کسب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز:قرنی مصطفی پور” با اعلام این خبر اظهار داشت:نابغه ورزشی مهاباد نشان طلای مسابقات شنای قهرمانی کشور را کسب کرد.

شاهو محمدی، شناگر و نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و معلولین قهرمانی کشور موفق به کسب نشان طلای این مسابقات شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد افزود: بیست و پنجمین دوره رقابتهای شنای جانبازان و معلولین قهرمانی کشور بیست و پنجم تا بیست و هشتم خرداد ماه تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک در تهران برگزار شد که شاهو محمدی از مهاباد به همراه تیم استان در این مسابقات حضور داشت.

“قرنی مصطفی پور”اظهار کرد:شاهو محمدی در این مسابقات و در ماده ١٠٠ متر آزاد،کلاس S14 موفق به کسب مقام نخست و نشان طلا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد، با بیان اینکه سومین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار شد،عنوان کرد: نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکینگ IPC به ثبت خواهد رسید.

شاهو محمدی، نوجوان مهابادی مبتلا به سندروم داون، به عنوان نخستین شناگر معلول نزدیک به سه هزار متر شنا کرده و رکوردار شنای استقامت در ایران و جهان است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۳/۳۰- ۰۶:۴۲:۱۸/ خبر ۳۳۴۴/ کدخبر ۱۶۱۵۷/د