سرپرست فرمانداری مهاباد

همایش ملی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در مهاباد برگزار می شود

برگزاری این همایش فرصتی مناسب برای شناساندن هرچه بهتر پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است.

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری مهاباد گفت:نخستین همایش ملی و منطقه‌ای معرفی فرصت‌ها و جذب سرمایه گذاران در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”امیر قادری” با اعلام این خبر اظهار داشت:زمینه این همایش،معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در ۵ حوزه مختلف از جمله کشاورزی،دامداری و صنایع وابسته،صنایع و معادن، عمران شهری، گردشگری و ورزش است.

سرپرست فرمانداری مهاباد،افزود: برگزاری این همایش فرصتی مناسب برای شناساندن هرچه بهتر پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های در نظر گرفته شده برای شرکت‌ها، هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری و نیز سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

“قادری” با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیار مناسب سرمایه گذاری در مهاباد مغفول مانده است،تصریح کرد: باید از طریق این همایش‌ها مزیت‌های بسیار قابل توجه و توجیه پذیری برای سرمایه گذاری در سطح شهرستان معرفی و از طرفی همجواری با مرز، صادرات محصولات را نیز تسهیل می‌کند.

نخستین همایش ملی و منطقه‌ای معرفی فرصت‌ها و جذب سرمایه گذاران مهاباد مهاباد با دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد برگزار خواهد شد.

سرمایه گذاران و علاقمندان متقاضی تا ۲۷ خردادماه جاری فرصت دارند ایده‌های خود را به دبیرخانه مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد به شماره تلفن ۰۴۴۴۲۳۳۲۰۰۲ و تلفکس ۰۴۴۴۲۳۳۳۰۰۰ و با پست الکترونیک Conference@iau-mahabad.ac.ir دبیرخانه اطلاع دهند.

مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از شهر‌های مهم و گردشگرپذیر منطقه شمالغرب کشور است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۳/۱۳-۰۸:۴۵:۱۵/ خبر ۳۳۲۸/کد خبر ۱۶۰۹۴/ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)