رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد

هئیت ووشو مهاباد ،هئیت برتر آذربایجان غربی معرفی شد

فضای رشته ووشو در مهاباد ۶۵۰ متر مربع است.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد،گفت:هیئت ووشو مهاباد برای ششمین سال متوالی هیئت برتر ووشو آذربایجان غربی شد.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز”قرنی مصطفی پور” با اعلام این خبر اظهارداشت:براساس ارزشیابی‌ های صورت گرفته در سال گذشته، هیئت ووشو این شهرستان برای ششمین سال متوالی به عنوان هیئت برتر این رشته در آذربایجان غربی شناخته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد،افزود: هیئت ووشو مهاباد در سال گذشته با توجه به عملکرد درخشان در رده‌های مختلف سنی و با کسب ۹۵۰ امتیاز به عنوان هیئت برتر ووشو سال ۱۴۰۰ آذربایجانغربی انتخاب شد.

“قرنی مصطفی‌پور”تصریح کرد : برای سنجش معیار هیئتهای ورزشی، عملکرد هیئتها در ۱۸ مورد از جمله مدال‌آوری، برگزاری رقابتها، اعزام ها و پرورش قهرمانان ملی بررسی می‌ شود.

وی ادامه داد: پس از مهاباد هیئتهای ووشو میاندوآب و پیرانشهر به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم و بوکان و ارومیه بطور مشترک در جایگاه چهارم استان قرار گرفتتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد، با بیان اینکه فضای رشته ووشو در مهاباد ۶۵۰ متر مربع است، اضافه کرد: هم‌ اکنون ۵۵۰ ورزشکار بیمه شده و ۲۴ داور در بخشهای مختلف تالو و ساندا و ۱۲ مربی ووشوکار در این شهرستان فعال هستند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۳/۰۲-۰۷:۱۰:۵۸/ خبر ۳۳۱۸/کد خبر ۱۶۰۵۶/د