پیام تقدیر و تشکر

فرماندار مهاباد از مردم بخاطر استقبال صمیمی از رئیس جمهور قدردانی کرد

مردم حماسه آفرین و غیور شهرستان مهاباد،نمادی وصف‌ ناپذیر از اتحاد و همدلی را از خود به جای گذاشت.

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری شهرستان مهاباد از مردم بخاطر استقبال صمیمی از رئیس جمهور قدردانی کرد.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز”امیر قادری” با صدور پیامی از استقبال کم نظیر مردم از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر به این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از پیام امیر قادری آمده است: مردم حماسه آفرین و غیور شهرستان مهاباد با استقبالی کم‌ نظیر و حماسی از رئیس‌جمهور و هیئت دولت، نمادی وصف‌ ناپذیر از اتحاد و همدلی را از خود به جای گذاشت و بار دیگر حمایت قاطع خویش را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

استقبال گرم کُردهای مهاباد و صحنه‌های در آغوش کشیدن رئیس جمهور از سوی هموطنان اهل سنت حاوی و حامل هزاران پیام است که مهمترین آن، نزدیکی دولت و ملت بوده که با وجود تمام سختی ‌های غیرقابل انکار درکشور همچنان پابرجاست.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب، از آحاد مردم شریف مهاباد به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ائمه محترم جمعه،علما و روحانیت معزز،عشایرغیور،فرهنگیان، کشاورزان و روستائیان عزیز، اعضای محترم شورای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداران و دهیاران، دانشگاهیان فرهیخته، کسبه و اصناف، اصحاب رسانه، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی،کارکنان و مسئولان اداره ها که با شرکت در مراسم استقبال، جلوه های ماندگاری از پیوند دولت و ملت را به یادگار گذاشتند، قدردانی و تشکر می ‌نمایم.

امیدواریم به یاری خداوند متعال دستاوردها و مصوبات این سفر، فصل جدیدی از رشد و پیشرفت شهرستان مهاباد را فراهم نماید.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۳/۰۱-۰۶:۴۸:۵۸/خبر ۳۳۱۶/کد خبر ۱۶۰۴۹/ی