مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مهاباد

نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی در مهاباد افزایش یافت

کرایه تاکسی های گردشی و خطی تا ۳۵ درصد و تاکسی های تلفنی داخل شهر هم تا ۴۰ درصد افزایش یافت.

مهاباد/بالویز/مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد،از افزایش نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”شیرکو نورانی”با اعلام این خبر اظهار داشت:بر اساس مصوبات حمل و نقل عمومی سال ١٤٠١ کرایه تاکسی های گردشی و خطی تا ۳۵ درصد و تاکسی های تلفنی داخل شهر هم تا ۴۰ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد،گفت:کرایه تاکسی های گردشی،خطی و ون از یکهزار و ۸۵۰ تومان به دو هزار و ۵۰۰ تومان و همچنین کرایه تاکسی های تلفنی مسیرهای داخل شهر از پنج هزار تومان به هفت هزار تومان افزایش یافته است.

“شیرکو نورانی”افزود:درخصوص مسیرهای تاکسی تلفنی استثناهایی هم وجود دارد که بنا بر مصوبات حمل و نقل عمومی از مجتمع روناس دو و آپارتمانهای صنعت و معدن به سمت خانقاه،کوی دانش،کوی بهداری،شهرک صبا،پشت تپ و سیدآباد و برعکس کرایه‌ ها به ۱۰ هزار تومان افزایش یافته است. 

“نورانی”تصریح کرد:همچنین از مسیرخانقاه، کوی دانش،کوی بهداری،شهرک صبا به مقصد پشت تپ،فجر،سیدآباد و برعکس و سایرمسیرها به داخل شهر همان هفت هزار تومان و همچنین از شهرک فجر و سیدآباد به مقصد پشت تپ و برعکس ۱۰ هزار تومان مصوب شده است.

وی اضافه کرد:کرایه تاکسی مرکز ۱۳۳ نیز به ۱۰ هزار تومان رسیده است وکرایه تاکسی تلفنی به تمام تالارهای سطح شهر نیز ۱۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل شهرداری، در خصوص نرخ کرایه اتوبوس و مینی باس های داخل محدوده شهری بیان کرد: کرایه اتوبوسهای خانقاه و یوسفکند یکهزار و ۵۰۰ تومان و اتوبوسهای دریاس و اگریقاش هم دو هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

“نورانی” اضافه کرد: مرکز آنلاین ١٨٣٠ هم به ازای هر کیلومتر اضافه ۱۵۰۰ تومان و به ازای هر دقیقه توقف ۴۰۰ تومان کرایه دریافت خواهد کرد اما رانندگان این مرکز باید توجه داشته باشند تنها در صورت ارائه خدمات به صورت سیستمی مجاز به دریافت کرایه فوق هستند.

وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده درخواست افزایش کرایه حمل و نقل کد شناسایی درج شده بر روی شیشه تاکسی ها و یا پلاک خودرو را به شماره ٤٢٢٣٣٠٠٠ مرکز سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۲/۲۱-۰۷:۰۰:۰۰/ خبر۳۳۰۵/کدخبر۱۵۹۹۱/چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)