رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد:

عکاس جوان مهابادی جایزه اول عکس طبیعت و پرنده کشور فرانسه را کسب کرد

مسابقه بین المللی عکس Wildbirdبرای سی و یکمین سال است که در کشور فرانسه برگزار می شود.

مهاباد/بالویز/رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،گفت:عکاس جوان و خوش ذوق مهابادی جایزه اول عکس طیبعت و پرنده ۲۰۲۲کشورفرانسه را کسب کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز”رحیم بایزیدی” با اعلام این خبر اظهار داشت:”شه مال شکیبایی” عکاس جوان و فارغ التحصیل انجمن سینمای جوانان مهاباد،موفق به کسب جایزه اول بخش استعدادهای جوان جشنواره عکس(wildbird) 2022کشور فرانسه شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،افزود:این عکاس مهابادی دربین ۴ هزارو ۴۳۸ قطعه عکس از ۵۰کشور با حضور یک قطعه عکس با موضوع (لک لک) توانست نفر اول این جشنواره در بخش استعداد های جوان  و جایزه ۵۰۰یورو جشنواره را ازآن خود کند.

“بایزیدی”با اشاره به اینکه شه مال شکیبایی دوره آموزش عکاسی را در سال ۹۶ از انجمن سینمایی جوانان مهاباد گذرانده است،تصریح کرد:شمال شکیبایی متولد سال ۱۳۷۵ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی عمران است .

دیپلم افتخار جشنواره County of Heaven photo2021کشور چین، برگزیده مسابقه The Street2021 ایتالیا ، حضور در لیست کوتاه جشنواره GCCA2020 لندن با موضوع ( بتن در زندگی)، برگزیده دوازدهمین نمایشگاه عکس های برتر سال دوربین نت، حضور در نمایشگاه عکس ایران من در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه، حضور در سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر،حضور در دومین فستیوال عکاسی کوردستان (سلیمانیه عراق)، حضور در جشنواره بین المللی Mental Health2020، رتبه اول تک عکس به همراه لوح و تندیس جشنواره فیلم و عکس مهاباد،انتخاب و چاپ عکس های این عکاس  در معتبرترین گالری های انلاین (۱x سوئد), (Piartبلغارستان)، (۱۰۰asa انگلستان) از افتخارات این عکاس جوان مهابادی است.

مسابقه بین المللی عکس Wildbirdبرای سی و یکمین سال است که در کشور فرانسه برگزار می شود و یکی از ۱۰ جشنواره معتبر اروپایی است هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای حفظ طبیعت و حفاظت است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۲/۲۰/-۰۹:۱۴:۵۷/ خبر۳۳۰۴/کدخبر۱۵۹۸۸/س