اجتماعی

تشکیل جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت در مهاباد

برای اجرای برنامه ها حتما"پروتکل های بهداشتی مد نظر باشد .

مهاباد/بالویز/معاونت سیاسی، امنیتی ،اجتماعی فرمانداری مهاباد،گفت:جوانان آینده سازان این مرز و بوم هستند و برای رفع مشکلات آنها باید تلاش کنیم.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”سلیمان پاکزاد” در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان که با حضور اعضای این ستاد در سالن فرمانداری مهاباد تشکیل شد،اظهار داشت:غنی سازی اوقات فراغت جوانان می تواند موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود.

“سلیمان پاکزاد” افزود:برنامه های اوقات فراغت باید براساس نیازسنجی،علاقه مندی و مشارکت خانواده های آنها در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.

معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد به اشاره به اینکه برای رفع مشکلات جوانان باید از هیچ نوع تلاشی دریغ نکنیم،اظهار کرد:امکانات موجود ارگانهای شهرستان برای استفاده جوانان  را باید به لحاظ قانونی در اختیار اداره ورزش و جوانان قرارداد تا با برنامه ریزی منسجم نسبت به آن اقدام کند.

“پاکزاد” اضافه کرد:هر نوع مانع می تواند حس همکاری و تعامل را به هم زند و موجب شود،در خصوص اجرای برنامه برای جوانان دچار مشکل شد.

معاونت سیاسی،امنیتی فرمانداری مهاباد،گفت:با برنامه ریزی صحیح و دقیق می توان گام های موثری در ایجاد فراغت جوانان در حوزه های فرهنگی،هنری و ورزشی اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای برنامه ها نباید از ویروس کرونا غافل بود،تصریح کرد:ویروس کووید کاهش پیدا نکرده است بلکه تا اندازه ای کنترل شده و برای اجرای برنامه ها حتما”پروتکل های بهداشتی مد نظر باشد .

“پاکزاد”یاد آور شد:ما مسئولیم و باید در هر پست و مقامی جوابگوی نیازهای مردم باشیم، وی اقشار مختلف مردم را برای دعوت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۲/۰۸-۰۸:۴۷:۲۹/ خبر ۳۲۹۲/کدخبر۱۵۹۳۱/پ