اجتماعی

فرماندار مهاباد از تلاش کارکنان موسسه های خیریه این شهرستان قدردانی کرد

موسسه های خیریه نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد از تلاش خداپسندانه کارکنان موسسه های خیریه این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”امیر قادری”روز چهارشنبه به همراه امام جمعه و چندی از مسئولین شهرستان ،از موسسه های خییریه ژیوان،روناک و که وین این شهرستان بازدید به عمل آورد.

فرماندار ویژه مهاباد،با تاکید بر اینکه علاقه و حس انسانی است که می تواند،به هم نوع خود کمک کند،افزود:در این موسسات افراد توانمند و دلسوزی هستند که تلاش آنها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و خدمت به این افراد را سر لوحه کاری خود قرار داده و این تلاش مستمر آنها قابل تقدیر است. 

“امیر قادری”فرماندار ویژه مهاباد،تصریح کرد:هر یک از این موسسات خیریه با توجه به داشتن ظرفیت و توانایی میتواند بسیاری از مشکلات این افراد را رفع کنند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،اظهار داشت:موسسه های خیریه،خیّران و افراد نیکوکار فعال،نقش مهمی در رسیدگی به نیازمندان و اقشار کم درآمد شهرستان دارند.

وی اضافه کرد:اقدامات انسان دوستانه ای که در این موسسات صورت می گیرد علاوه بر اینکه مردم را ترغیب به نوعدوستی می کنند،بلکه نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۲/۰۸-۰۶:۵۵:۴۸/ خبر ۳۲۹۱/کدخبر۱۵۹۲۷/ پ