رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد:

معرفی سینمای جوان مهاباد به عنوان یکی از دفاتر برتر فیلم های پایان دوره

در سال گذشته 14 فیلم در قالب داستانی با موضوعات مختلف توسط فیلمسازان فارغ التحصیل تولید و آماده نمایش شد.

مهاباد/بالویز/ رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد؛گفت:انجمن سینمای جوانان مهاباد به عنوان یکی از دفاتر برتر تولید فیلم های پایان دوره ایران معرفی شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری بالویز”رحیم بایزیدی” با اعلام این خبر افزود:دفتر سینمای جوانان مهاباد در لیست ۱۰دفتر برتر تولید فیلم های پایان دوره فیلمسازی انتخاب شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،اظهار داشت:از مجموع ۶۰ دفتر سراسر کشوردرسال گذشته ۱۰ دفتر به عنوان دفاتر برتر در حوزه تولید فیلم پایان دوره اعلام که دفتر مهاباد در رتبه سوم دفاتر قرار گرفت.

“بایزیدی”،تصریح کرد:اهواز با تولید ۲۰فیلم ،خرم آباد با تولید ۱۸ فیلم و تهران و مهاباد با تولید ۱۴ فیلم در رده سوم معرفی شدند.

وی افزود: فیلم های پایان دوره یکی از موارد دوره فیلمسازی است که فیلمسازان پس از فارغ التحصیل شدند هر کدام اقدام به تولید فیلم به صورت جداگانه کرده و جهت ارزیابی و بررسی توسط کارشناسان به تهران ارسال می شوند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،اضافه کرد:در سال گذشته ۱۴ فیلم در قالب داستانی با موضوعات مختلف توسط فیلمسازان فارغ التحصیل تولید و آماده نمایش شد.

وی همچنین ادامه داد:علاوه بر تولید فیلم های پایان دوره ۶ فیلم حمایتی در قالب حرفه ای نیز توسط فیلمسازان جوان این دفتر تولید شده است.

به گزارش سایت خبری بالویز؛در پایان هر سال توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفاتر برتر در حوزه برگزاری کلاس های آموزشی و تولیدی انتخاب می شوند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از دفاتر شصت گانه ایران است که بیش از سه دهه است در جنوب استان آذربایجان غربی در حوزه آموزش فیلمسازی و کلاس های مشاغل سینمایی فعالیت می کند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۱/۲۰-۰۹:۱۰:۱۵/خبر۳۲۶۸/کدخبر۱۵۸۲۷/ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)