رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مهاباد

جاذبه های مهاباد پذیرای گردشگران نوروزی

بازارچه‌ها،سد مهاباد و جاذبه‌های تاریخی فرهنگی به ترتیب دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده بوده است.

مهاباد/بالویز/در ایام نوروز جاذبه های گردشگری و اقتصادی مهاباد پذیرای بیش از ۹۳ هزار گردشگر از سراسر ایران بوده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز”رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مهاباد”با اعلام این خبر اظهار داشت:از ابتدای نوروز امسال تاکنون ۹۳ هزار و ۵۴۴ گردشگر از جاذبه‌های مختلف این شهرستان بازدید کرده‌اند.

“ناصر صدفی”افزود:در این مدت در بین جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازارچه‌ها، سد مهاباد و جاذبه‌های تاریخی فرهنگی به ترتیب دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مهاباد با اشاره به اینکه  در این مدت حدود ۳ هزار و ۵۴۵ نفر روز نیز در اماکن اقامتی مهاباد اسکان داشتند ،تصریح کرد: این آمار تنها مربوط به مراکز اقامتی در هتل ها، مهمانپذیر‌ها و هتل آپارتمان‌ها و مراکز بوم گردی این شهرستان است.

“صدفی”اضافه کرد:امسال پنج هتل،یک هتل آپارتمان،چهار مهمانپذیر و سه اقامت بوم گردی با ظرفیت ۵۶۴ تخت آماده اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی برای اقامت در این شهرستان آماده ارایه خدمت است.

وی ادامه داد:۳۱ سوئیت اجاره‌ای دارای مجوز و همچنین یک مدرسه نیز برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده تا در مواقع ضروری از آن‌ها هم استفاده شود.

“صدفی” اشاره کرد:مسافران و شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت مراکز اقامتی، دستورالعمل‌های ستاد خدمات سفر شهرستان و همچنین ثبت شکایت خود به شماره تماس ۴۲۲۳۳۴۹۰ اداره میراث فرهنگی شهرستان تماس برقرار کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۱/۱۱/-۱۴:۲۰:۱۵// خبر ۳۲۶۰/ کد خبر ۱۵۷۸۹/چ