رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد

بانوی تنیس باز مهابادی نایب قهرمان مسابقات جهانی شد

الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت:الینا رحیمی تنیس باز ملی‌پوش اهل این شهرستان در رقابت‌های جوانان کانتندر در کردستان عراق به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز”قرنی مصطفی پور “با اعلام این خبر اظهار داشت: “الینا رحیمی” بازیکن تیم ملی تنیس روی میز جوانان با غلبه بر تمامی حریفان و تنها باخت به بازیکن مصری و با امتیازات نزدیک به مقام دوم مسابقات زیر ۱۷ سال کانتندر سلیمانیه عراق دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد با اشاره به اینکه خانم رحیمی همچنین در مسابقات زیر ۱۹ سال هم توانست به مقام سوم دست یابد،افزود: الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال‌های گذشته همواره در اردوی‌ های تیم ملی عضویت داشته و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه خود دارد.

این تنیسور شایسته مهابادی بهمن ماه امسال نیز در مرحله دوم مسابقات بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشور که با حضور ۹۹ بازیکن از ۲۳ استان کشور به صورت مقدماتی و حذفی به میزبانی خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شده بود با کسب هشت پیروزی و تنها یک شکست در نیمه نهایی به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۱/۰۴-۰۷:۰۵:۱۰/ خبر ۳۲۵۷/ کد خبر ۱۵۷۷۳/پ