در راستای هدایت و راهنمای مسافران:

نوسازی و ساماندهی تابلو راهنمای گردشگری مهاباد

۴۲ تابلو راهنمای گردشگری با هزینه بیش از ۱۲۰ میلیون ریال در این شهرستان بازسازی شده است.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مهاباد از بازسازی تابلو راهنمای گردشگری سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز”ناصر صدفی” با اعلام این خبر،گفت:در راستای هدایت و راهنمای مسافران و گردشگران، نوسازی و ساماندهی تابلوهای راهنمایی گردشگری مهاباد اجرا شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مهاباد،افزود:۴۲ تابلو راهنمای گردشگری با هزینه بیش از ۱۲۰ میلیون ریال در این شهرستان بازسازی شده است.

“ناصر صدفی”با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور هدایت و راهنمایی مسافران و گردشگران، ۴۲ تابلو راهنمای گردشگری و تاریخی، در داخل و خارج از محدوده شهر به همت اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری انجام شد.

“صدفی”تصریح کرد:نصب تابلو‌ های راهنما برای هدایت گردشگران و معرفی جاذبه‌های تاریخی امری ضروری است که این امر از محل اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تامین اعتبار شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد،عنوان کرد: تابلو‌ ها از جمله مهمترین منابع اطلاع رسانی به گردشگران و مسافران هستند که در برخی مواقع کم اهمیت در نظر گرفته می‌شوند.

وی ادامه داد:بر این اساس اطلاع رسانی درست در کنار جاذبه گردشگری و مهمان پذیری مردمان مهمان نواز، از جمله موارد شاخصی هستند که موجب می‌شود چرخ گردشگری منطقه درست بچرخد.

به گزارش سایت خبری بالویز؛تابلو های راهنما از جمله مهم ترین منابع اطلاع رسانی به گردشگران و مسافران هستند و نصب و ساماندهی تابلوهای گردشگری موجب توسعه گردشگری شهر خواهد داشت و گردشگران می توانند با استفاده از تابلو ها مکان های دلخواه خود را جهت بازدید انتخاب و در کمترین زمان نسبت به بازدید اقدام کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۱/۰۲-۰۶:۴۸:۵۲/ خبر ۳۲۵۲/ کد خبر ۱۵۷۶۳/س