تقدیر و تشکر

پیام تقدیر فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد

قطعا انجام بسیاری از ماموریت‌های محوله بدون مشارکت مردم به نتیجه نمی‌رسد.

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با انتشار پیامی از همراهی مردم با فرهنگ شهرستان مهاباد در برپایی مراسم چهارشنبه_آخر سال با پلیس،تقدیر کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز؛ فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سازمانی مردم نهاد و برخاسته از مردم، با وجود کارکنانی جان برکف و مخلص که رخت خدمتگزاری را برای خدمت‌ رسانی بی‌منت به مردم شریف ایران اسلامی عاشقانه بر تن کرده اند، در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی، آسایش و آرامش مردم به عنوان ولی نعمتان و سرمایه‌های ارزشمند، لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد؛ قطعا انجام بسیاری از ماموریت‌های محوله بدون مشارکت مردم به نتیجه نمی‌رسد.

“سرهنگ محمد توحیدی “ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و آغاز سال نو تاکید کرد:با تدابیر اتخاذ شده و حضور فعال و گسترده پلیس در مناطق مختلف سطح شهرستان و همراهی بسیار خوب شهروندان محترم مهابادی، خوشبختانه برابر آمارهای موجود چهارشنبه آخر سال با کمترین حادثه سپری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در پایان خاطر نشان نمودند،اینجانب به عنوان مسئول امنیت اجتماعی شهروندان محترم از همراهی و تشریک مساعی مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان مهاباد، سازمان های مردم نهاد، صدا و سیمای مرکز مهاباد، پایگاه‌های خبری و ادارات خدمات رسان، تقدیر و تشکر وافر می نمایم.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۲۷-۰۷:۰۰:۰۰/ خبر ۳۲۴۴/ کد خبر ۱۵۷۳۱/ج