سرپرست فرماندار مهاباد

کام مردم را با قیمت های مختلف تلخ نکنیم

مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید در سال آینده ارتباط با رسانه ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد،گفت:در آستانه سال نو کام مردم را با قیمت های مختلف در سطح بازار شهرستان تلخ نکنیم.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”امیر قادری” در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن کانون فجر برگزار شد،اظهار داشت:دستگاه های اجرایی و زیر ربط در خصوص کنترل بر قیمت در سطح بازار شهرستان نظارت بیشتری داشته باشند.

سرپرست فرمانداری مهاباد،با تاکید بر اینکه اصنافی که مرتکب تخلف شوند باید با جدید برخورد گردد،افزود:نوسانات قیمت کالا در سطح بازار معیشت مردم را به خطر می اندازد و نوع دوگانگی در قیمت اجناس به وجود می آید.

“قادری”تصریح کرد:برای توسعه عمومی شهرستان نیازبه همکاری و مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی است و همه به سهم خود در ایجاد توسعه شهرستان نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه بخش گردشگری مهاباد نیاز به نگاه ویژه ای است،عنوان کرد:برای جمع آوری متکدیان در داخل و خارج از شهرستان اقدامات جدی صورت گیرد و دستگاههای اجرایی و مرتبط برای جمع آوری آنها در آستانه سال نو اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری مهاباد،اضافه کرد:مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید در سال آینده ارتباط با رسانه ها را در اولویت کاری خود قرار دهند و از این پتانسل برای بازتاب عملکرد استفاده کنند.

وی همچنین در ایام نوروز نظارت بر حمل و نقل شهری و برون شهری ،تامین سوخت،فعال بودن مراکز واکسیناسیون  و داروخانه ها را مورد تاکید قرار داد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۲۶-۰۶:۱۰:۴۵/ خبر ۳۲۴۲/ کد خبر ۱۵۷۲۴/ پ