مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد:

توزیع بیش از ۵۰ تن کالای اساسی در روستاهای مهاباد

برای روزهای آینده و قبل از سال جدید نیز توزیع ۳۰ تُن شکر یارانه ای و ۲۵ تُن برنج هندی دانه بلند در نظر گرفته شده است.

مهاباد/بالویز/مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد،گفت:۵۵ تن کالای اساسی در روستاهای مهاباد توزیع شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”انور حسینی”با اعلام این خبر اظهار داشت:در راستای تعادل بازار از ابتدای امسال تاکنون،بیش از ۵۵ تُن انواع کالای اساسی با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار در روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد،با اشاره به اینکه واگذاری توزیع کالاهای اساسی به جهاد کشاورزی واگذار شده است،افزود:در سه ماهه گذشته ۲۲ تُن برنج تایلندی با قیمت مصوب ۱۲۵ هزار تومان ،۲۵ تُن برنج دانه بلندی هندی با قیمت ۱۸۵ هزارتومان و درهفته گذشته با نرخ ۲۴۰ هزارتومان در روستاها توزیع شده است.

“انور حسینی” تصریح کرد:همچنین ۸.۵ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هرکیلوگرم ۲۰ هزارتومان در روستاهای این شهرستان توزیع شده که ۵.۵ تُن در بخش خلیفان و مابقی هم در شهر گوگ تپه و روستاهای تابعه بخش مرکزی بوده است.

وی همچنین ادامه داد:برای روزهای آینده و قبل از سال جدید نیز توزیع ۳۰ تُن شکر یارانه ای و ۲۵ تُن برنج هندی دانه بلند برای توزیع در بخش روستایی در نظر گرفته شده است.

“حسینی”گفت:سهمیه هر خانوار ۱۰ کیلوگرم برنج هندی و سه کیلوگرم شکر با ارائه کارت ملی سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد:مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند،می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۱۸- ۰۹:۴۵:۱۰/ خبر ۳۲۳۲/ کد خبر ۱۵۶۷۱/چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)