رئیس هیئت تنیس ‌روی ‌میز شهرستان مهاباد:

بانوی تنیسور مهابادی مقام سوم کشور را کسب کرد

الینا رحیمی با کسب ۱۵ امتیاز پس از پریناز حاجیلو از البرز با ۲۰ و مهشید اشتری از خراسان رضوی با ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

مهاباد/بالویز/رئیس هیئت تنیس ‌روی ‌میز شهرستان مهاباد،گفت:بانوی تنیسور مهابای موفق به کسب مقام سوم کشوری در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشور شد.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز”کیوان رحمانی” با اعلام این خبر اظهار داشت:”الینا رحیمی”بانوی تنیس باز مهابادی مقام سوم کشوری را در مسابقات انتخابی تیم ملی بدست آورد.

رئیس هیئت تنیس ‌روی ‌میز شهرستان مهاباد،افزود:در پایان مرحله دوم انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشور الینا رحیمی با کسب ۱۵ امتیاز پس از پریناز حاجیلو از البرز با ۲۰ و مهشید اشتری از خراسان رضوی با ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

وی همچنین ادامه داد:شیما صفایی از همدان در دور اول این مسابقات جواز حضور در تیم ملی را کسب کرد و ندا شهسواری نیز با انتخاب کادر فنی تیم ملی بدون حضور در مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی درآمد.

“رحمانی”تصریح کرد:در مرحله بعدی این مسابقات نیز یک نفر دیگر جواز حضور در ترکیب تیم ملی بانوان را بدست می آورد که شانس الینا رحیمی از مهاباد بیشتر از سایر رقیبان وی است.

الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ شهر مهاباد است که در سالهای گذشته همواره در اردوی های تیم ملی حضور داشته و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه خود دارد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۱۶-۰۹:۵۳:۱۰/ خبر ۳۲۲۸/ کد خبر ۱۵۶۵۳/ د