فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد:

۷ خودروی هنجار شکن در مهاباد توقیف شد

با اجرای حرکات نمایشی،کورس و سرعت غیر مجاز در ورودی شهر مهاباد،آرامش شهروندان را برهم زده بودند.

مهاباد/بالویز/فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد از توقیف ۷ خودروی هنجارشکن که در روزهای گذشته در منطقه شهرک مهاباد اقدام به انجام حرکت‌های نمایشی و کورس سرعت کرده بودند،خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”سرهنگ محمد توحیدی”اظهار کرد:درپی شکایت شهروندان مبنی بر بروز برخی رفتارهای هنجار شکن در محلات شهرک کارمندان و ورودی مهاباد – میاندوآب، مراتب در دستور کار مأموران این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود:یگان امداد انتظامی این شهرستان با حضور در محل اقدام به اعمال قانون خودروهای متخلف کرد و در نتیجه آن ۷ دستگاه خودرو که متعلق به شهروندان استان‌ همجواز و برخی شهرهای همجوار،بود توقیف شد.

“سرهنگ توحیدی” تصریح کرد:در بررسی‌ها مشخص شد که این افراد از شهرها و یکی از استان‌های همجوار به شهرستان مهاباد آمده بودند با اجرای حرکات نمایشی،کورس و سرعت غیر مجاز در ورودی شهر مهاباد،آرامش شهروندان را برهم زده بودند.

وی با بیان اینکه این اقدام فرماندهی انتظامی در راستای درخواست شهروندان مبنی بر برخورد با افراد هنجار شکن انجام شده،اضافه کرد:ضمن تقدیر از شهروندان که در افزایش ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان با فرماندهی انتظامی همکاری می‌کنند، پلیس مهاباد همواره آماده همکاری با شهروندان و پیگیر درخواست‌های آنان می باشد.

فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در ادامه اظهار کرد:به منظور جلوگیری از رفتارهای هنجارشکن و سرعت غیرمجاز در ورودی مهاباد به میاندوآب،احداث سرعت‌ گاه در لاین‌ ها در دست اقدام است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۱۳-۰۷:۱۵:۱۰/ خبر ۳۲۲۱ /کد خبر ۱۵۶۲۴/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)