احسان و نیکو کاری

آغاز جشن نیکو کاری در مهاباد

پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در میدان شهرداری مهاباد تا 14 اسفند پذیرای کمک های نقدی شهروندان است.

مهاباد/بالویز/رئیس کمیته امداد امام (ره) گفت:همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”احمد نوزری” با اعلام این خبر اظهار داشت:مردم نیکوکار شهرستان مهاباد هرسال با مشارکت در جشن نیکوکاری، شادی را برای شروع سال جدید به خانه‌های نیازمندان می‌برند.

رئیس کمیته امداد مهاباد،افزود:امسال این جشن همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در روزهای دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه برگزار می شود.

“نوذری” با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با شعار “عیدی برای همه” و در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت راه اندازی شده است،تصریح کرد: ۱۰ گروه متشکل از همکاران کمیته امداد امام خمینی به صورت حضوری و میدانی در سطح شهر و روستاها برای جمع آوری کمکهای مردمی حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد:پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در میدان شهرداری مهاباد تا ۱۴ اسفند پذیرای کمک های نقدی شهروندان است.

رئیس کمیته امداد مهاباد،عنوان کرد:برای روزجمعه نیز درحاشیه نمازجمعه و درمحل مسجدجامع و همچنین سایر مساجد روستاهای پرجمعیت شهرستان برای جمع آوری کمکهای مردمی اقدام خواهد شد.

“نوزری”تاکید کرد:خیران می‌توانند وجه نقد خود را با شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را واریز کنند.

به گزارش سایت خبری بالویز؛با نزدیک شدن به سال جدید و الگو گرفتن از الطاف آفریننده نظام هستی، شهروندان می توانند دست‌های مهربانی خود را با هر توان برای حمایت از همنوعان نیازمند گشوده و در این امر خیر یاری رسان نیازمندان باشند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۱۲-۰۶:۴۸:۲۹ / خبر ۳۲۱۹/ کد خبر ۱۵۶۱۳/ پ