اطلاعیه

فراخوان جمع آوری اطلاعات مدیران

شهروندان به آدرس (www.ostan-ag.gov.ir) در بخش (فراخوان اطلاعات مدیریت توسعه) قابل دسترس می باشد مراجعه نمایند.

مهاباد/بالویز/معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی در راستای فراخوان جمع آوری اطلاعات مدیران اطلاعیه منتشر کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهاباد متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است.

به اطلاع مردم شریف شهرستان می رساند،معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی در نظر دارد به منظور تکمیل بانک اطلاعات مدیران و در راستای راهبرد شایسته گزینی و ایجاد فرصت های برابر برای همه افراد دارای صلاحیت های عمومی و تخصصی خدمتگزاری،و بهره مندی از سرمایه انسانی بومی استان که در سایر استان های کشور مشغول خدمت هستند،اطلاعات کلیه مدیران بومی دارای تخصص های مختلف را ( که در ادارات و سازمان ها و نهاد های دولتی و نهاد های عمومی غیر دولتی مشغول خدمت هستند یا افرادی را که طی سال های گذشته در پست های مدیریتی بوده و اکنون در پست های غیر مدیریتی می باشد)جمع آوری نماید.

بدینوسیله شهروندان می توانند در این خصوص فرم اطلاعات مورد نیاز در قالب فایل word تهیه شده که در سایت استانداری آذربایجان غربی به آدرس (www.ostan-ag.gov.ir) در بخش (فراخوان اطلاعات مدیریت توسعه) قابل دسترس می باشد مراجعه نمایند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۱۱ -۱۰:۰۰:۰۰/ خبر ۳۲۱۸/ کد خبر ۱۵۶۰۷/ چ