رئیس اداره صمت مهاباد:

طرح نظارتی ویژه نوروز در مهاباد اجرا می شود

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از 14 اسفند ماه در مهاباد اجرا می شود.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صمت مهاباد،از اجرای طرح نظارتی وِیژه نوروزدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”محمد جهین” با اعلام این خبر اظهار داشت:اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۴ اسفند ماه در مهاباد اجرا می شود.

رئیس اداره صمت مهاباد با اشاره به اینکه هدف از این طرح جلوگیری از تخلفات و رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه بازار است،اظهار کرد:با هماهنگی دستگاه های زیر ربط و گشت های مشترک و بازدید و بازرسی از سطح بازار و اصناف با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

“جهین”تصریح کرد:در این طرح نظارتی تمرکز بر کلیه مراکز عرضه کالا و خدمات،فروشگاه‌ها و کالاهایی است که تقاضا برای خرید آن از جانب مردم بیشتر است.

رئیس اداره صمت،افزود:شهروندان مهابادی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat.ir و یا تلفن ۱۳۵ به سازمان تعزیرات حکومتی و دربخش کالا و خدمات از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دربخش بهداشت و دارو و درمان از طریق تلفن ۱۹۰ و دربخش قاچاق کالا و ارز از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان گزارش کنند.

به گزارش سایت خبری بالویز؛اجرای طرح‌های ضربتی نظارتی با هدف ایجاد بستر لازم جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و حضور فیزیکی بازرسی به منظور جلوگیری از تخلف عرضه کالاهای موردنیاز است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۱۰- ۰۶:۴۵:۱۰/ خبر ۳۲۱۵/ کد خبر ۱۵۵۹۵/ س