همزمان با سراسر کشور

برگزاری جشن نیکو کاری در مهاباد

مرحله دوم جشن نیکوکاری از ۱۲ لغایت ۱۴ اسفندماه در این شهرستان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

مهاباد/بالویز/ رویدادی است که هر ساله در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو، با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد از برگزاری جشن نیکوکاری در مهاباد همزمان با سراسر کشور خبر داد.

“احمد نوذری”با اعلام این خبر اظهار داشت:مرحله دوم جشن نیکوکاری از ۱۲ لغایت ۱۴ اسفندماه در این شهرستان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد،افزود: مراسم آغاز جشن نیکوکاری در مهاباد جمعه ۱۳ اسفند به صورت نمادین در محل نماز جمعه مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

“نوزری”تصریح کرد: این آیین در طول این سه روز در دیدار چهره به چهره با خیران، مدارس، پایگاه دایر در سطح میعادگاه‌های نماز جمعه بر پا می‌شود.

نوذری گفت: مردم می‌توانند کمک خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ و یا شماره گیری *۸۸۷۷*۰۴۴۱۰# در این آیین معنوی مشارکت کنند.

به گزارش سایت خبری بالویز؛روز احسان و نیکوکاری، حرکت و همايشي ملي، جهت زدودن چهره ي ناپسند فقر و درماندگي و کمک به افراد نيازمند و اقشار آسيب پذير جامعه است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۰۷- ۰۶:۴۵:۱۰/ خبر ۳۲۰۹/ کد خبر ۱۵۵۷۳/ ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)