فرماندار مهاباد:

تلاش دولت سیزدهم رفع موانع و پشتیبانی از تولیدات داخلی است

تا علاوه بر رفع نیازهای داخلی بتوان در امر اشتغالزایی نیز فرصت های لازم را برای جوانان فراهم کند.

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری مهاباد،گفت:تمام تلاش مسوولان دولت سیزدهم رفع موانع و پشتیبانی از تولیدات داخلی کشور است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”امیر قادری”در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و بررسی مشکلات بخش تولید مهاباد،اظهارداشت:روند صدور مجوزهای کسب و کار علاوه بر تسهیل امور،اقدام بسیار مناسبی برای جلوگیری از موازی کاری، تسریع در روند استعلام ها و کاغذبازی های اداری است.

سرپرست فرمانداری مهاباد،با اشاره به اینکه صدور مجوزهای الکترونیکی موجب می شود سرمایه گذاران زودتر به نتیجه برسند،افزود:بر اساس مصوبه هیات مقررات زدایی و تسهیل فضای کسب و کار، همه دستگاه‌های مرجع صدور مجوزهای کسب و کار باید حداکثر تا ۱۸ اسفندماه مدارک مورد نیاز برای صدور مجوزهای کسب و کار را در درگاه ملی مجوزها که از سوی وزارت اقتصاد ایجاد شده قرار دهند.

“قادری”تصریح کرد:با تصویب این مصوبه گام مهمی در راستای تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار برداشته می شود و برای ایجاد فعالیت های اقتصادی و تولیدی در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد.

فرماندار مهاباد،تاکید کرد:تمام تلاش مسوولان در دولت سیزدهم برای رفع موانع و پشتیبانی از تولیدات داخلی است تا علاوه بر رفع نیازهای داخلی بتوان در امر اشتغالزایی نیز فرصت های لازم را برای جوانان فراهم کند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۰۵- ۰۷:۰۵:۱۵/ خبر ۳۲۰۶/ کد خبر ۱۵۵۶۰/ پ