کار نیک

راننده امانت دار مهابادی طلای جامانده را به صاحبش بازگرداند

امانتداری از اموال جامانده مسافران جز رسالت کاریش بعنوان حافظ امنیت و آرامش مردم اعلام کرد.

مهاباد/بالویز/مسوول روابط عمومی مرکز تاکسی آنلاین ۱۸۳۰ مهاباد،اعلام کرد:راننده پاکدست مهابادی طلای جامانده را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”رضا کریمی “اظهار داشت:یکی از رانندگان امانت دار تاکسی در این شهر طلا و جواهرات، پول نقد جا مانده در خودرو را به صاحبش بازگرداند.

مسوول روابط عمومی مرکز تاکسی آنلاین ۱۸۳۰ مهاباد،افزود: “سمکو حسین پور” راننده تاکسی تلفنی مهابادی زیر مجموعه ناوگان رسمی حمل و نقل شهرداری مهاباد و فعال در مرکز تاکسی آنلاین ۱۸۳۰ مهاباد، مقادیری طلا و جواهرات (به ارزش مالی شصت میلیون تومان)، چند میلیون تومان پول نقد و اسناد مدارک را بدون هیچ چشم داشت مالی به صاحبش بازگردانده است.

وی اظهارکرد:این راننده تلاشگر و پاکدست مبلغ هدیه‌ای که صاحب طلا برایش در نظر گرفته بود قبول نکرد و امانتداری از اموال جامانده مسافران را جز رسالت کاریش بعنوان حافظ امنیت و آرامش مردم اعلام کرد که وجه تمایز تاکسی‌های ناوگان رسمی شهرداری با مسافربر‌های شخصی است.

مسوول روابط عمومی مرکز تاکسی آنلاین ۱۸۳۰ مهاباد،تصریح کرد:شرکت خدمات حمل ونقل مسافر درون شهری (مرکز تاکسی ۱۸۳۰) زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری مهاباد به پاس امانتداری از این راننده تلاشگر با اهداء کارت هدیه‌ای در قالب شارژ برنامه از این اقدام وی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۰۳- ۰۹:۴۸:۲۳/ خبر ۳۲۰۳/ کد خبر ۱۵۵۴۷/ س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)