فرهنگی و هنری

بازدید فرماندار مهاباد از مراکز فرهنگی و هنری شهرستان

حمایت از هنرمندان حمایت از فرهنگ غنی و سرمایه فرهنگی کشور است.

مهاباد/بالویز/ معاونت استاندار فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،از مراکز فرهنگی و هنری شهرستان در راستای ارج نهادن و بررسی کمیت و کیفت مکان بازدید به عمل آورد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز”امیر قادری”روز شنبه طی بازدید در مجتمع فرهنگی و هنری و بازدید از کتابخانه و انجمن های این شهرستان،از نزدیک مسایل و مشکلات فرهنگی را مورد بررسی قرار داد.

سرپرست فرمانداری مهاباد،در این دیدار نیازهای زیر ساختی و احداث مجتمع را یکی از نیازهای شهرستان اعلام کرد و افزود:تلاش می کنیم برای رسیدن به این هدف را ملزم به ایجاد مکان و احداث زیرساخت های اساسی از جمله مجتمع فرهنگی هنری اقدام کنیم.

“امیر قادری” دراین دیدار سری به انجمن های مستقر در مجتمع از جمله،انجمن سینمای جوان،نمایش،ادبی،کتابخانه و اداره فرهنگ و ارشاد و از نزدیک با تعدادی از هنرمندان به گفتگو پرداخت و تصریح کرد:حمایت از هنرمندان حمایت از فرهنگ غنی و سرمایه فرهنگی کشور است.

معاونت استاندار علاوه بر بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری ،از قرائت خانه بلوار پرستار و تالار وحدت و زمین واگذار شده جهت احداث مجتمع فرهنگی و هنری بازدید به عمل آورد.

در این دیدار”سیامند جوانبخت” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد درخصوص برنامه های اجرا شده و همچنین اهمیت حوزه فرهنگ و هنر مشکلات فرهنگی و هنری مهاباد مطالبی را ارائه نمود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۰۱- ۰۶:۲۳:۴۸/ خبر ۳۱۹۹/کد خبر ۱۵۵۲۴/ ی

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)