سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

کرونا در مهاباد تغییر رنگ داد

ارومیه طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی قرمز اعلام شده است.

مهاباد/بالویز/وضعیت کرونا در شهرستان مهاباد مجددا وارد چرخه نارنجی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود:براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی شهرستان‌های کشور ۶ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند.

“محمد امین ولی زاده” گفت:وضعیت کرونایی ۱۰ شهر استان از جمله ارومیه طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی قرمز اعلام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه  این شهرستان‌ها شامل ارومیه به همراه خوی، ماکو و چایپاره در شمال استان و اشنویه، نقده، میاندوآب، بوکان، شاهین دژ و تکاب در جنوب استان است،تصریح کرد:همچنین ۶ شهرستان آذربایجان غربی وضعیت نارنجی کرونایی دارند که مهاباد، سردشت، پیرانشهر، چالدران، پلدشت و سلماس را شامل می‌شود.

“ولی زاده” بیان داشت:تنها شهرستان شوط در شمال استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

بنا به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان،در شبانه روز گذشته، ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی و از این تعداد ۱۸۱ بیمار در مراکز درمانی بستری و ۱۰ بیمار هم فوت شدند.

وی از تمام شهروندان درخواست کرد: نسبت به دُز سوم واکسن اقدام و همچنیان دستور العمل های بهداشتی را سرلوحه مباززه با این بیماری قرار دهند.

به گزارش سایت خبری بالویز،از شروع اپیدمی بیماری کرونا ۵۳۹ نفر در شهرستان مهاباد جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۲/۰۱ – ۱۱:۱۵:۲۵ / خبر ۳۱۹۸/ کد خبر ۱۵۵۲۱/ ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)