رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد

مهار ۳فقره آتش سوزی در مهاباد

در هنگام مواجهه با حادثه با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس بگیرند.

مهاباد/بالویز/ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد،گفت:در هفته گذشته ۳ فقره آتش سوزی در مناطق مختلف مهاباد توسط همکاران سازمان مهار شد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز”رحمان احمدی” با اعلام این خبر اظهار داشت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در مغازه موبایل فروشی واقع در میدان استقلال،نیروهای این سازمان به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد،افزود:نیروهای امدادی پس از رسیدن به محل نسبت به خاموش کردن اطفای حریق اقدام و مانع از شعله های آتش به اطراف مغازه های دیگر شدند.

“احمدی” با اشاره به اینکه در محل،اعضای ستاد بحران شهرستان نیز حضور داشتند،تصریح کرد:خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما موجب خسارات مالی شدید به مغازه شد.

وی اعلام کرد: علت اصلی این آتش سوزی در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد،همچنین اضافه کرد: توسط نیروهای امدادی سازمان در هفته گذشته شعله های آتش دفتر شرکت تعاونی کامیون داران واقع در جاده مهاباد_ میاندوآب “کلک بگ زاده”و باغ رستوران “کانیاو” واقع در جاده مهاباد به طرف پسوه ،مهار و خاموش گردید که این حوادث موجب خسارات مالی و مصدوم شدن یک نفر شد.

وی علت حوادث را نشت بخاری نفتی عنوان کرد،گفت:در هنگام مواجهه با حادثه با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس بگیرند.

به گزارش سایت خبری بالویز،سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۳۰-۰۹:۵۵:۱۰/ خبر ۳۱۹۷/ کد خبر ۱۵۴۲۲/ ش

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)