با حضور استاندار آذربایجان غربی

کلنگ زنی ۱۷ کیلومتر از مسیر کریدور شمال غرب کشور در مهاباد

استاندار آذربایجان غربی با حضور در مزار مطهر شهید خلبان خالد حیدری با آرمان های مقدس شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

مهاباد/بالویز/ ۱۷کیلومتر از مسیر کریدور شمال غرب کشور با حضور استاندار آذربایجان غربی در مهاباد کلنگ زنی شد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”روز پنج شنبه با حضور”محمد صادق معتمدیان”استاندار آذربایجان غربی و مدیران ارشد استان و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان،۱۷کیلومتر از کریدور شمال غرب کشور در محدوده شهرستان مهاباد،کلنگ زنی شد.

در آیین کلنگ زنی استاندار آذربایجان غربی با اعلام این خبر اظهار داشت:یکی از اولویت های دولت سیزدهم ایجاد ارتباط بین قفقاز جنوبی با بندر امام خمینی (ره) جهت ارتقای شاخص های توسعه حمل و نقل و اقتصادی است.

“محمد صادق معتمدیان” اظهار داشت:توسعه زیر ساخت های حمل و نقل جاده علاوه بر کاهش بار ترافیکی و ایمنی نقش مهمی در رفع چالش های اقتصادی خواهد داشت.

به گزارش سایت خبری بالویز،عملیات احداث ۱۷ کیلومتر از مسیر بزرگراهی کریدور محدوده این شهرستان را که شامل ورودی‌های مهاباد و حد فاصل سه‌راه ترشکان به دارلک،محور مهاباد با ارومیه و همچنین محور میاندوآب به مهاباد ،با اعتباری بالغ بر ۳۴۳ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

همچنین  استاندار آذربایجان غربی با حضور در مزار مطهر شهید خلبان خالد حیدری با آرمان های مقدس شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

 

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۲۹- ۰۷:۱۰:۱۰/ خبر ۳۱۹۴/ کد خبر ۱۵۴۱۱/ ج