اجتماعی

زنگ هشدار افزایش آسیب های اجتماعی در مهاباد

از ابتدای سال جاری 9جلسه کارگروه با 64 مصوبه دراین شهرستان برگزار شده است.

مهاباد/بالویز/معاون سیاسی،اجتماعی فرمانداری مهاباد،گفت:افزایش آسیب های اجتماعی در مهاباد نگران کننده است و بطورکلی شواهد حاکی از افزایش و رشد برخی آسیب‌های فردی و خانوادگی است.

به گزارش سرویس اجتماعی،سایت خبری بالویز”سلیمان پاکزاد”در جلسه کارگروه امور جوانان شهرستان مهاباد که در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد،با حضور اعضاء این کارگروه روز یکشنبه برگزار شد،اظهار داشت:متاسفانه در بعضی از مناطق شهرستان شاهد وقوع جرائم هستیم و این زنگ هشداری برای آسیب شناسی و بررسی ابعاد و رصدآسیب‌های اجتماعی است.

معاون سیاسی،اجتماعی فرمانداری مهاباد،با بیان اینکه شخصیت فرهنگی و اجتماعی مهاباد الگوی برای شهرهای دیگر است،تصریح کرد:سرچشمه آسیب‌های اجتماعی را باید در بین مناطق شهر بررسی و با افزایش آگاهی در بین شهروندان اقدام به پیشگیری کرد.

“سلیمان پاکزاد”افزود:آسیب‌های اجتماعی،با وجود برخورداری از تنوع و نسبیت، پدیده‌هایی واقعی و قانون‌مند و تا حد زیادی، کنترل‌پذیر و قابل پیشگیری هستند.

وی ادامه داد:استفاده از ظرفیت سمن های شهرستان،کارگروهی،ایجاد نشاط اجتماعی.فعالیت های فرهنگی و ورزشی و مشاوره می توانند،در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مهاباد،با اضافه به اینکه مدیریت کرونا مختص به شبکه بهداشت و درمان نیست،عنوان کرد:شهروندان برای کاهش و پیشگیری کرونا تابع دستور العمل های وزارت بهداشت  درمان بوده و فقط با همدلی و همکاری و مشارکت جمعی می توان از بحران کرونا نجات یافت.

به گزارش سایت خبری بالویز،از ابتدای سال جاری ۹جلسه کارگروه با ۶۴ مصوبه دراین شهرستان تشکیل و بیش از ۵۰ درصد از مصوبه ها اجرایی شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۲۵- ۰۶:۵۰:۱۲/ خبر ۳۱۸۸/ کد خبر ۱۵۳۸۷/ د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)