ورزش و جوانان

دعوت کوهنورد مهابادی به اردوی کوهنوردی کشور

کمپ زمستانی آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی قرار است اسفند ماه سال جاری در منطقه دماوند برگزار شود.

مهاباد/بالویز/براساس اعلام اداره ورزش و جوانان مهاباد،کوهنورد مهابادی به اردوی کشوری هیمالیانوردی دعوت شد.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز؛”محمد رشه” کوهنورد مهابادی و عضو باشگاه اوراز مهاباد بعد از حضور در دو اردوی استانی و منطقه‌ای در شمال‌غرب، به اردوی کشوری هیمالیانوردی دعوت شد.

پس از حضور در اردوهای انتخابی هیمالیانوردی فدراسیون کوهنوردی کشور در پاییز و زمستان امسال،در نهایت توانست در لیست نهایی دعوت شدگان به اردوی کشوری قرار گیرد.

محمد رشه، زینب موسوی و محمدرضا عبداله زادگان سه کوهنوردی هستند که به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی به اردوی کشوری هیمالیانوردی دعوت شده‌اند.

براساس اعلام فدراسیون کوهنوردی کشور، کمپ زمستانی آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی قرار است اسفند ماه سال جاری در منطقه دماوند و با حضور مربیان مطرح ‌خارجی و داخلی برگزار شود.

اردوهای هیمالیانوردی در دو مرحله استانی و منطقه‌ای در راستای شناسایی نفرات منتخب جهت حضور در کمپ آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی دماوند برگزار شد.

در مرحله استانی این اردوها ۹۳ کوهنورد حضور داشتند که پس از برگزاری اردوهای استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی در استان‌ها، کوهنوردان منتخب هر استان از طرف هیئت‌های استانی جهت حضور در مرحله دوم به کمیته هیمالیانوردی فدراسیون معرفی شدند.

در مرحله دوم نیز افراد منتخب هر استان در اردوهای منطقه‌ای آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی در پنج منطقه در سطح کشور شرکت و لیست نهایی دعوت شدگان به اردوی کشور مشخص شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۲۴ – ۰۸:۳۰:۱۰/ خبر ۳۱۸۷/ کد خبر ۱۵۳۸۲/ ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)