مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد

آغاز توزیع برنج یارانه ای در مهاباد

شهروندان در صورتی که از نحوه توزیع و قیمت شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

مهاباد/بالویز/مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد گفت:در راستای تنظیم بازار توزیع برنج یارانه ای با نرخ دولتی در مراکز توزیع این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”سیدانور حسینی”با اعلام این خبر افزود:جهت ایجاد تعادل در بازار و اختصاص ۱۰۰ تن برنج یارانه ای با مصوبه نرخ دولتی،توزیع این محصول در این شهرستان آغاز شده است.

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد،با اشاره به اینکه در مرحله نخست توزیع این محموله هم‌ اکنون ۳۰ تن برنج دانه بلند هندی با نرخ هر کیسه ۲۳۵ هزارتومان درحال توزیع است،اظهار داشت:شهروندان می توانند با مراجعه به مراکز توزیع این محصول را با نرخ مصوب دریافت کنند.

“حسینی” ادامه داد:توزیع برنج تنظیم بازار در ۱۲ فروشگاه واقع در مناطق مختلف شهرستان توزیع می شود.

وی تصریح کرد:از مجموع ۱۰۰ تن برنج یارانه ای ۲۵ تن در سطح روستاهای این شهرستان توزیع و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

“انور حسینی” از توزیع بیش از ۶۰ تن شکر با نرخ دولتی ۱۳ هزارتومان برای هر کیلو گرم از طریق مراکز توزیع در سطح شهرستان خبر داد.

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد،اعلام کرد:شهروندان در صورتی که از نحوه توزیع و قیمت شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند .

مهاباد/بالویز۱۴۰۰/۱۱/۲۳- ۱۰:۰۵:۱۰/ خبر ۳۱۸۴/ کد خبر ۱۵۳۶۶/ ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)