رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد

مهاباد در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

تاکنون بیش از ۳۷۰ هزار دُز واکسن در مهاباد تزریق شده است.

مهاباد/بالویز/با توجه به افزایش آمار مراجعه کنندگان به بخش کرونایی بیمارستان ،مهاباد از وضعیت آبی خارج و در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد” با اعلام این خبر افزود:وضعیت کرونایی مهاباد از رنگ آبی به زرد تغییر کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد با اشاره به افزایش آمار مراجعه کنندگان به بخش کرونای بیمارستان امام خمینی گفت: هم اکنون وضعیت رنگ بندی این شهرستان پس از سه ماه به وضعیت از حالت آبی به رنگ زرد تغییر یافته است.

“بهاء الدین حسینی” افزود: میانگین مراجعه روزانه بیماران کرونا در هفته های گذشته بین یک تا پنج بود که اکنون به بالای ۱۰ نفر رسیده و همچنان شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس هستیم.

“حسینی”با بیان اینکه نوع جدید کرونا نسبت به موارد قبلی دارای سرعت سرایت بیشتری است،ادامه داد:سرعت انتشار اومیکرون بسیار بیشتر از سویه‌ های قبل است تا حدی که در فاصله کوتاه رنگ بندی شهرها تغییر ‌کرده و اگر شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشود، سویه امیکرون گریبانگیر خانواده ‌ها خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهروندان علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید نسبت به دریافت مراحل سه گانه واکسیناسیون به ویژه دُز سوم اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد، با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۷۰ هزار دُز واکسن در مهاباد تزریق شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۷۶ هزار نفر دُز نخست، ۱۵۵ هزار نفر دُز دوم و بالغ بر ۳۸ هزار نفر هم دُز سوم خود را دریافت کردند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۱۳- ۱۰:۴۸:۱۹/ خبر ۳۱۶۴/ کد خبر ۱۵۲۷۵/ چ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)