اقتصادی

توزیع بیش از ۲۰۰تن برنج تنظیم بازار در مهاباد

از ابتدای دیماه تاکنون 595 مورد بازرسی در سطح شهرستان انجام شده است.

مهاباد/بالویز/رئیس جهاد کشاورزی مهاباد از توزیع ۲۴۱ تن برنج تنظیم بازار در مهاباد خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”جعفر ایمانیان” با اعلام این خبر افزود:۲۴۱ تن “برنج تنظیم بازار “برای شهرستان مهاباد جذب شده که از این میزان ۱۶ تن برنج هندی و ۳۱ تن برنج تایلندی توزیع شده است.

“جعفر ایمانیان” با بیان اینکه ۲۹ تن برنج تایلندی هم اکنون درشهرستان درحال توزیع است، افزود: مباشر برای توزیع ۱۰۰ تن برنج هندی و ۶۵ تن برنج تایلندی دیگر نیز تعیین شده و در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

“ایمانیان” تصریح کرد:در روزهای گذشته نیز حدود شش تن روغن جامد و ۱۰ تن تخم مرغ تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع شده و مباشر برای ۳۶ تن شکر نیز معرفی شده است.

وی، با اشاره به آمار بازرسیها گفت: از ابتدای دیماه تاکنون ۵۹۵ مورد بازرسی در سطح شهرستان انجام شده که از ۱۶۲ مورد تخلف ثبت شده، ۹۰ تخلف منجر به تشکیل پرونده شده است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مهاباد افزود:در بخش آرد و نان نیز ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی صورت گرفته که ۱۳ تخلف ثبت و منجر به تشکیل ۱۰ پرونده تخلف و ارجاع آن به تعزیرات حکومتی شده است.

ایمانیان همچنین اضافه کرد:در دو ماه گذشته یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۳۹۵ قطعه جوجه ‌ریزی در۳۲ واحد تولیدی این شهرستان انجام شده است و درحال حاضر ۹۷۱ هزار و ۹۱ قطعه جوجه در سالن ‌های تولیدی این شهرستان باقیمانده است.

وی افزود: هم اکنون ۲۱۶ هزار و ۴۳۲ قطعه مرغ در هشت واحد تولیدی در انتظار کشتار قرار دارند و امروز نیز ۱۸۶ هزار و ۷۳۲ قطعه شامل ۴۷ تن مرغ از هفت واحد تولیدی شهرستان کشتار شده ‌است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۱۴ -۱۰:۰۵:۱۰/ خبر ۳۱۶۶/ کد خبر ۱۵۲۳۵/ پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)