رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

سوخت نویسی ماشین آلات کشاورزی سال ۱۴۰۱ از پنجم اسفند ماه

نرخ مصوب برای هر مرحله سوخت نویسی بررسی و متعاقباً اعلام می شود.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی،گفت:سوخت نویسی ماشین آلات کشاورزی سال ۱۴۰۱ از پنجم اسفند ماه در سطح استان آغاز می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”مجید علیوند”با اعلام این خبر اظهار داشت:سوخت نویسی ماشین آلات کشاورزی سال ۱۴۰۱، از پنجم اسفند ماه در سطح استان آغاز خواهد شد و نرخ مصوب برای هر مرحله سوخت نویسی بررسی و متعاقباً اعلام می شود.

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی،افزود:کارشناسان شرکتهای خدمات فنی، مشاوره ای و کشاورزی، سوخت نویسی تراکتورها را بایستی متناسب با قدرت موتور و بر اساس میزان اسب بخار آنها با دقت بالا محاسبه و همچنین در صدور تسویه سوخت برای تراکتور های فروخته شده دقت لازم را داشته باشند.

“علیوند”تصریح کرد:نزدیک ۷۵ درصد ماشین آلات خودگردان کشاورزی آذربایجان غربی پلاک گذاری شده است.

وی افزود: تا کنون از تعداد ۴۸ هزار و ۴۷۲ دستگاه  تراکتور و یکهزار و ۱۲۶ دستگاه کمباین ، حدود ۳۸ هزار دستگاه پلاک گذاری و برای مابقی دستگاه های دیگر پرونده جهت پلاک گذاری تشکیل شده است.

این مسئول ادامه داد: مقرر شده حداکثر تا پایان سال نسبت به پلاک گذاری باقی مانده دستگاهها با مشارکت اداره راهنمایی و رانندگی استان اقدام شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۱۱ -۰۶:۳۵:۴۸/ خبر ۳۱۵۶/ کد خبر ۱۵۲۰۸/ د