به مناسبت دهه مبارک فجر

جلسه کمیته فضا سازی و شبکه های اجتماعی در مهاباد برگزار شد

هدف از تشکیل این کمیته هم اندیشی و روش خلاقانه جهت پوشش برنامه های دهه فجر است.

مهاباد/بالویز/ کمیته فضا سازی و شبکه های اجتماعی مهاباد ستاد دهه فجر در مهاباد برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”دبیر کمیته فضا سازی و شبکه های اجتماعی” ستاد دهه فجر مهاباد، گفت:هدف از تشکیل این کمیته هم اندیشی و روش خلاقانه جهت پوشش برنامه های دهه فجر است.

“رسول گلباخی” با اعلام این خبر اظهار داشت:استفاده از ظرفیت رسانه های محلی و ملی در این شهرستان جهت پوشش خبری و انعکاس برنامه های دهه فجر یکی از رسالت های رسانه ها است.

دبیر این کمیته عنوان کرد:برگزاری مسابقه عکاسی با موضوعات مختلف و به تصویر کشیدن مراسمات دهه فجر ،راه اندازی پویش در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری می تواند در برپایی مراسمات دهه مبارک فجر موثر باشد.

“سید محمود سید قادری مکری” عنوان کرد جهت تسریع در امور خبرگیری،معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد به عنوان مسئول برنامه‌ها و مشخصات پروژه‌های افتتاحی ایام دهه فجر مهاباد منصوب شده است که تمامی رسانه ها می توانند اطلاعات خبری در حوزه های مختلف را در ایام الله دهه فجر از وی دریافت و منعکس کنند.

“اکبر قبادی”مدیر دفتر روابط عمومی صداوسیمای مرکز مهاباد از معرفی و شناساندن ۱۷ شهید ایام دهه فجر مهاباد خبر داد و افزود:مخاطب فضای مجازی مشخص نیست و از انواع طیف های گوناگون عضو شبکه های اجتماعی هستند که نیاز است برای شناساندن انقلاب اسلامی  اقدام به تولبد محتوا کرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۰۷- ۱۰:۰۰:۰۰ / خبر ۳۱۴۹ /کد خبر ۱۵۱۸۲/ پ