شهردار مهاباد

رسالت فرهنگی زیر بنای توسعه شهری است

با تشکیل کارگروهها می توان مطالبات را از طریق آنها پیگیری کرد.

مهاباد/بالویز/شهردار مهاباد،گفت:فعالیت های فرهنگی و اجتماعی می تواند زیر بنای توسعه شهر و ارتقای توسعه فرهنگ شهری باشد .

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،سایت خبری بالویز”بابک رستم پور” در جلسه کمسیون فرهنگی و هنری شهرداری که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان در سالن اجتماعات تالار وحدت شهرداری برگزار شد،اظهار داشت:مدیریت شهری موجب شده است که مسائل فرهنگی کم رنگ و شهرداری را از این حوزه دور کند.

شهردار مهاباد با اشاره بر اینکه رسالت فرهنگی مقدم بر عمران است،افزود:نیازهای فرهنگی باید چشمگیر و غالب بر فعالیت های عمران شهری باشد.

“بابک رستم پور”ادامه داد:حوزه شهرداری دارای اختیارات و وظایف آن بسیار گسترده است و با تشکیل کارگروهها می توان مطالبات را از طریق آنها پیگیری کرد.

شهردار مهاباد،تصریح کرد:برای توسعه فرهنگی باید بستر های لازم را با مشارکت و همدلی فراهم و علاوه بر زیبا سازی شهر به آن نشاط همراه با زیبایی داد.

“رستم پور” با بیان اینکه سکونت گاههای غیر رسمی در شهر ها تهدیدی برای شهر محسوب می شوند،عنوان کرد: شهرستان مهاباد با داشتن ۴ سکونت گاه غیر رسمی دارای مشکلات فراوان در حوزه های مختلف است که با برنامه ریزی منسجم می توان در توسعه فرهنگی و اجتماعی در این سکونت گاهها اقدامات شایسته را انجام داد.

شهردار مهاباد اضافه کرد:با تدبیر و دور اندیشی اعضای کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی و هم اندیشی اصحاب فرهنگ و هنر برای به حداقل رساندن دغدغه هنرمندان تلاش خواهیم کرد،

“آرش شهابی” رئیس کمسیون فرهنگی و هنری و عضو شورای اسلامی شهرستان مهاباد ،در این جلسه ،گفت:هدف کمسیون فرهنگی و هنری ایجاد همبستگی اجتماعی و کار بدون جناح بندی است.

رئیس کمسیون فرهنگی و هنری شهرداری مهاباد،اظهار کرد:تشکیل کمیته های فرعی و سازماندهی آنها و استفاده از ظرفیت های اصحاب فرهنگ و هنر می تواند ما را در انجام فعالیت های فرهنگی و هنری یاری رساند.

قبل از شروع جلسه هنرمندان،پیشکسوتان و فعالین فرهنگی و هنری در خصوص مسائل حوزه فرهنگی و هنری مهاباد و دغدغه های آن مطالبی را بیان کردند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۰۷ – ۰۶:۲۵:۲۸ / خبر ۳۱۴۸/ کد خبر ۱۵۱۷۹/ پ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)